Geef Waarde, Verdien Geld en maak het Verschil.

Afspraak maken? 06 1500 29 07 of www.succesgesprek.nl

Jij speelt een belangrijke sleutelrol in deze tijd van transitie. Jij bent jouw leven opnieuw aan het uitvinden en je bent nieuwe manieren aan het bedenken om waarde te creëren voor de mensen om jou heen.

Jij bent The Force Of Change binnen De Nieuwe Economie.

De nieuwe tijd en economie waar wij in zitten brengen een enorme verandering met zich mee. Er is nu meer dan ooit exponentiele groei mogelijk voor kleine bedrijven. Ze vormen samen een krachtig ecosysteem om betekenisvolle, ethische en impactvolle bedrijven te creëren.

Of je coach of consultant bent, in de e-commerce zit, ontwerper bent, spiritueel ondernemer bent of een ander soort business hebt die behoorlijk gaat profiteren van deze shift, jouw bedrijf is onderdeel van deze revolutionaire beweging.

Ons doel bij Iuliano Intelligent Marketing is deze beweging te ondersteunen, en mens, bedrijf en maatschappij te transformeren via de vrijheid en overvloed van het ondernemerschap.

Waar geloven wij in?

“Met alles wat wij doen in het leven is het mijn doel deze wereld kleurrijker, duurzamer en menselijker te maken. Wij verafschuwen onrecht, armoede en hongersnood. Om een bijdrage te leveren aan de bestrijding hiervan, al is het maar een kleine, geloven wij in de mindset van overvloed. Overvloed voor de mens, het bedrijf en de maatschappij. Wij zien deze 3 zaken als 1 netwerk waarbinnen de 3 krachten elkaar continue waarde leveren: The Network of Purpose.

 


Bij bedrijven leidt denken in overvloed tot omzetgroei, hogere winstmarges en grote aantrekkingskracht bij klanten. De mindset van schaarste leidt tot grijsheid, onopvallendheid, uitputting van grondstoffen, prijsconcurrentie en je product of dienst tot commodity laten verworden.

Bij mensen leidt de mindset van overvloed tot het maken van grootse stappen zoals die van Gandhi, Steve Jobs en Richard Branson. Het geeft vervulling aan hun leven, ze gaan tegen de stroom in en nemen vele volgers mee in hun droom.

Bij de maatschappij leidt de mindset van overvloed tot de gedachte dat geen enkele organisatie in deze tijd nog op zichzelf staat; alles is met elkaar verbonden.

Bedrijven, consumenten en maatschappelijke instellingen gaan de waardeketen voorbij en gaan steeds meer samenwerken in waardenetwerken. Ze gaan inzien dat alle organisaties – profit of non-profit – in feite netwerkorganisaties zijn die elkaar meerwaarde bieden binnen de maatschappij. Dit gaat de maatschappij, het bedrijfsleven én de mens een overvloed aan welvarenheid en welzijn opleveren.”

 

 

Bewaren

Bewaren

© 2017 Iuliano Intelligent Marketing - Algemene Voorwaarden & Privacybeleid

Top

Iuliano