Komt een businessmodel bij de dokter

On 5 februari 2017

Op jouw pad naar een winstgevender bedrijf tref je vele verleidingen en zijpaden aan.

Het verleidelijke zijpad dat lonkte naar het grote avontuur van beloftes met snel veel geld verdienen is zo ingeslagen. De ultieme oplossing voor jouw bedrijf is nabij.

Voor jij het weet word je verlost van jouw pijn. Echt….heel snel…

Jij hoeft alleen je website maar aan te passen. Of jij komt er wel met flink investeren in webinars.

Of wat dacht je van de belofte van vrijheid die binnen enkele maanden binnen handbereik is?

Hard werken? Welnee dat is niet nodig, dat doen degenen die het jouw aanprijzen ook niet.

Neem maar een shot van dit heerlijke mengsel, fix het maar met deze online business tools en jij zit binnenkort alleen nog maar met je armen over elkaar te kijken hoe het geld binnenstroomt.

De afgelopen jaren heb je al van alles uitgeprobeerd en wellicht in vele (online) programma’s geinvesteerd.

En je merkt…het klopt niet. Het werkt niet voor JOU!

Het maakte jou tot slaaf van voorgekookte en uitgekauwde zielloze formules.

Beloftes van Get Rich Quick…

Het zoog jouw creatief vermogen weg.

Wat nog overblijft is dat je bedrijf begint te niezen. Het voelt rillerig.

En dan krijg je het benauwd. Het zweet breekt je uit.

Want:
– Je hebt te weinig klanten
– Je verdient te weinig met je online bedrijf
– Je vindt geen klanten voor de hogere prijzen die je wilt vragen
– Jouw klanten boeken geen resultaten met jouw (online) programma
– Je hebt heel hard te werken voor weinig inkomsten
– Jouw klanten snappen jouw waarde niet
– Je hebt veel geleerd hoe een zogenaamd high-end bedrijf opgezet moest worden maar je verdient er nog steeds niets of te weinig mee
– Je denkt dat de tactiek van emailmarketing de oplossing is voor het aantrekken van klanten

Je komt tot de conclusie…je moet naar de dokter.

Er komen genoeg dokters voorbij zoals jij weet.

Zij hebben DE PIL voor jou of snel DE SHOT die jij nodig hebt om jouw bedrijf van de grond te krijgen.
Lekker simpel en effectief toch?

Het verleidelijke zijpad komt weer in zicht. Je stapt in…

En je leert zeker wat, maar raakt alleen maar verder uit koers.

Hoe komt dat?

Veel van die dokters zijn namelijk geen specialist. Ze doen aan symptoombestrijding.

Of ze willen dat jij net zoals zij gaan werken…zonder de voorwaarden te vertellen waar jij aan hebt te voldoen.
Ach, wat maakt het je uit denk je, je bent even van je pijn verlost. Je hebt een aspirientje gekregen.

En dan begint de ellende opnieuw.

Jij hebt last van:
Weinig bezoekers op jouw website, jouw klanten gaan dat bedrag dat jij wilt niet betalen, jouw verdienmodel daar is wat mee, je hebt vast andere online tools nodig, jouw kennis van Social Media is niet optimaal, je haalt te weinig klanten binnen met webinars, je weet niks van Facebook Advertising, te hard moeten werken voor weinig, veel te lange uren maken in een week…

…en je hebt al van alles geprobeerd en het werkt nog steeds niet voor jou…

Waar jij echt last van hebt is: jouw businessmodel.

Al die puzzelstukken, ze passen niet in elkaar.

Dit weten veel dokters niet (of ze doen net alsof) en jij waarschijnlijk ook niet.

Anders zou jij wel bij de dokter aangeven dat het aan jouw businessmodel ligt en zouden zij aankomen met een geintegreerde strategische aanpak in plaats van tactische losse flodders.

Specialisten focussen niet op tactieken. Zij weten dat jij jouw bedrijf op jouw unieke en creatieve manier wilt bouwen vanuit jouw idee over vrijheid, geld verdienen en jouw waarde delen.

Om jou te helpen geef ik dinsdagavond 7 februari 20:30 uur de gratis Live Masterclass over de 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel.

>>> Geef je hier op.

Het is nu tijd die aspirientjes en paardenmiddelen opzij te leggen en echt voor jouw unieke waarde te gaan en dit stevig, creatief en onderscheidend in de wereld te zetten.

Ik spreek je graag dinsdagavond 7 februari om 20:30 uur.

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Mocht jij anders ondernemers die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen, mail ze dan deze link.

2 reacties to “Komt een businessmodel bij de dokter”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *