Wat een priester mij leerde over sales

On 4 april 2017

Zelfbewustzijn…dat is de sleutel om op een succesvolle en authentieke manier met sales aan de slag te gaan. Waar ik dit vandaan heb? Van een priester!

Ik las vorig jaar het boek Zelfbewustzijn van priester Anthony de Mello. Ik was plots wakker en snapte nog beter waarom zoveel ondernemers niet aan sales doen.

Ze laten veel geld liggen en worstelen dagelijks met hun gedachten en gevoelens.

‘’Wanneer ga ik nou eens eindelijk mijn droom neerzetten?’’ vragen ze zich af.

Bewustzijn, misschien beetje een vaag woord. Het betekent jezelf observeren. Jezelf in de gaten houden is belangrijk.

Veel ondernemers leven in de waan dat ze sales niet leuk vinden. Want stel je voor dat je jezelf identificeert met een salespersoon. Wat moeten anderen hier wel niet van denken nietwaar?

Ze identificeren zich met de autoverkoper of een andere slijmjurk. Hun visie, hun waarom…totaal vergeten!

Waarom zou sales niet aan je waarom gekoppeld kunnen zijn? Jij bent niet die autoverkoper of die slijmjurk. Jouw bedrijf ben jij ook niet.

Jouw bedrijf gaat helemaal niet over jou. Jouw bedrijf is een vehikel om zoveel meer neer te zetten dan jouzelf. Jij hebt een waarom en dat overstijgt jou als persoon.

Jezelf observeren is geen navelstaren. Wat is het dan wel?

Het betekent dat je alles in jezelf en om je heen zoveel mogelijk in de gaten houdt alsof het iemand anders overkomt. Dus wat jou overkomt vat je niet persoonlijk op.

De reden dat jij gebukt gaat onder afschuw over sales is omdat jij je identificeert met de afschuw die je hebt ten aanzien van opdringerige types. Jij wilt niet afgekeurd worden. Dat voelt persoonlijk voor jou.

Jij wilt aardig gevonden vonden. Goedkeuring van anderen vind je belangrijk.

En….denk jij nou echt dat succesvolle ondernemers behoefte hebben aan de goedkeuring van anderen?

Laat ik je wat geks vertellen: Jij BENT jouw gevoelens en gedachten helemaal niet. Jij hebt ze en die kun je observeren en weer loslaten.

Als je jezelf observeert ontwaak je.

Graag geef ik je een aantal fantastische tips om sales succesvol en integer in te zetten.

1. Kom achter het hartverlangen van jouw klant
Het is belangrijk dat je van tevoren weet waar je klanten naar verlangen. Daarvoor is het belangrijk dat je goed op een rijtje hebt wie jouw specifieke klant is, wat zijn de specifieke problemen waar hij/zij mee worstelt en naar welke resultaten verlangen ze. De resultaten waar ze naar verlangen zijn hun koopmotieven/koopcriteria. Ik noem het ook wel behoeften of hartverlangens.

Veel ondernemers en zelfstandigen maken de blunder dit niet goed op een rijtje te hebben en proberen van alles en nog wat te verkopen aan iedereen. Maar een product of dienst voor iedereen is een product of dienst voor niemand.

Koopmotieven die je op een rijtje moet hebben, hebben vaak te maken met een verlangen naar een hogere status, naar meer geld, een betere relatie, meer liefde, meer connectie met jezelf of anderen, meer zekerheid, meer avontuur en spanning, persoonlijk willen groeien of willen bijdragen aan betere wereld. Dat laatste zie je heel sterk terug in de reclames van de ASN Bank en de Triodos Bank. Ze maken volop gebruik van dat laatste koopmotief, zo onderscheiden zij zich.

2. De juiste mindset is: verkopen = helpen
Als je een salesgesprek ingaat, is het helemaal niet de bedoeling dat je denkt, ha ik ga iets verkopen. Dat werkt helemaal niet.

Vaak wordt mij gevraagd: Hoe pak je dat nou aan verkopen op een prettige en sympathieke manier zonder dat het slijmerig overkomt?

Dat lukt je beter als je beseft dat je niet zozeer met allerlei salestechnieken en sales skills aan de slag hoeft, maar dat het voor 80% gaat om de psychologie. Het gaat om de emotie in zo’n gesprek.

Hoe zit jij in zo’n gesprek? Dat is wat je je af moet vragen. Wat is jouw mindset daarbij oftewel wat zijn jouw gedachten daarbij? Het slim is om te verkopen vanuit je missie, je WHY. Je bedrijf is een vehikel waarmee je iets groters neerzet op deze wereld dan jijzelf.

3. Afwijzing is NOOIT persoonlijk bedoeld
Echt, je krenkt niemand met het doen van je aanbod. Sales is iets wat je voor iemand doet en niet wat je iemand aandoet. Afwijzing is nooit persoonlijk bedoeld. Denk: Some will, some won’t; So what? Next!

Kom in contact met je angst mbt afwijzing. Je zelfbeeld is perceptie en geen realiteit vol met belemmerende overtuigingen over jouzelf die je vaak tegenhouden meer te gaan verdienen bijvoorbeeld. Angst en twijfel houden je in je greep.

Ga je belemmerende overtuigingen zoals ik ben niet goed genoeg, ik vind salesgesprekken eng, ik vind het eng om een aanbod te doen te lijf. Ga ze vervangen door positieve uitspraken over jezelf, ga krachtige lichaamshoudingen aannemen of stop positieve beelden en/of geluiden voorafgaand aan gesprek in je op. Zoek uit wat voor jou werkt.

Op naar meer stressvrije salesgesprekken!

Hou van jezelf!

XXX Petra

3 belangrijke lessen voor businessgroei van het internetevent in San Diego

On 28 maart 2017

Ik zit helemaal niet meer in San Diego maar ben begin maart daar wel 3 dagen geweest. Het is een geweldige stad kan ik je vertellen.

Graag geef ik waarde door en vandaar dit bericht aan jou.

Ik geef je 3 belangrijke lessen mee om je bedrijf te laten groeien. Ik doe dit aan de hand van vragen die jij jezelf hebt te stellen.

Alleen door de vragen echt aan jezelf te stellen, kom jij tot inzicht. Je hebt helemaal niets aan tools, tips of tricks als je onderstaande vragen niet naar behoren kan beantwoorden. Die tools en andere tactieken gaan jou dan niet helpen.

Het event in San Diego was een internetevent, maar zeker niet alleen bedoeld voor online bedrijven. Juist offline bedrijven kunnen en moeten volop van profiteren van onderstaande lessen.

3 belangrijke lessen voor businessgroei:

1. Stel jezelf de vraag: Ik welke business zit ik nu eigenlijk echt?

Vaak denken we als ondernemer dat we een dienst of product verkopen. Maar dat is helemaal niet zo.

Wat denk jij dat Apple verkoopt? iPads? iPhone? iPod? Mac?

Welnee! Ze verkopen individualiteit en juist daarom is het zo populair. Ze laten mensen voelen dat ze helemaal zichzelf kunnen zijn en zelf kunnen bepalen wat ze wel en niet willen ervaren. Daarom was destijds de iPod zo’n groot succes.

Kijk maar naar het beeld hieronder en je ziet individualiteit.

Dus vraag jezelf nu af: ik welke business zit jij nu eigenlijk echt?

Een ander mooi voorbeeld is Zappos. Ze verkopen kleding en schoenen online. Niet zo heel spannend zou je denken. Maar de eigenaar Tony Shieh dacht hier anders over. Hij wilde zich onderscheiden en een succesvol bedrijf opbouwen.

Dus hij zorgde ervoor dat Zappos ging uitblinken in iets anders dan schoenen en kleding. Ze blinken uit in hun service.

En zo kwam Tony tot de uitspraak: ‘’Zappos is a servicecompany that happens to sell shoes.’’

Een hele andere kijk he? En het is die andere kijk die ervoor heeft gezorgd dat hij het bedrijf met heel veel winst aan Amazon heeft kunnen verkopen.

2. Stel jezelf de vraag: Naar welke wereld wil ik mijn klanten meenemen?

Als je op zoek bent naar meer klanten, en ja dat ben jij jezelf eerst af te vragen hoe zij zich (mogelijk) voelen voordat ze jouw dienst/product kopen en hoe dat gevoel daarna is. Beschrijf dat eens.

En bedenk dat jouw klanten niet jouw product of dienst kopen, maar het verhaal eromheen. Ze kopen het verhaal van wie zij willen worden. Wie wil jouw klant worden?

Hoe verander jij het verhaal van iemands leven? Oftewel: naar welke wereld neem jij jouw klanten mee?

3. Stel jezelf de vraag: Wat maakt mijn dienst/product anders?

Kijk, ik benoem nu wel product/dienst maar ik gaf al aan, daar gaat het helemaal niet om. Definieer nou eens jouw bedrijf vanuit de klanten die jij wilt bedienen en NIET vanuit jouw dienst of product. Wat waarderen ze?

Tijdens het event hoorde ik een verhaal over David Ogilvy. Hij was een van de beste reclamemensen aller tijden. Hij werd benaderd door autofabrikant Rolls Royce. Hij ging samen met een chauffeur een ritje maken om eens te ervaren hoe dat is in een Rolls Royce rijden.

Hij merkte op dat het lekker reed en dat het zo stil was, maar er was nog iets anders. Hij hoorde een zacht tikken van de elektrische klok. Dat was eigenlijk ook het hardste geluid bij die auto. Verder was er stilte.

Aha, dacht Ogilvy bij het bedenken van de Rolls Royce reclame…het tikken van de elektrische klok is het hardste geluid. Briljante positionering!!

En zo kwam hij tot de onderstaande advertentie:

En vraag jezelf nu af: Wat maakt jouw dienst/product anders?

Er was ook een klant van mij was op dit event. Hij is zijn online business aan het opzetten. Het is Ernst-Jan van Prowinst.

Het spannende is: hij heeft zijn baan opgezegd!!

Ik heb hem geїnterviewd over het event en over mijn programma Verdienverdubbelaars. Hij gaf aan dat dit programma hem zeker 2 jaar ploeteren en worstelen heeft bespaard. Wow!

Zie HIER het interview.

[Er was veel wind die dag, dus wel wat ruis.]

Bewaren

De 4 meest kritische vragen die jij jezelf als ondernemer hebt te stellen

On 1 maart 2017

Van de week ontving je het bericht dat een niet rendabel businessmodel de #1 reden is die ondernemers maken waardoor zij te weinig verdienen. Je kon in die mail gratis de Groeiboost Businessmodel downloaden.

Het is een onderzoek van FRACTL uit 2016.

Jouw businessmodel bestaat uit vele onderdelen. Allemaal puzzelstukken die je slim in elkaar hebt te zetten wil jij goed gaan verdienen.

Je kan je wel alleen richten op salesfunnels…maar dat gaat jou niet structureel helpen.

Je kan je wel alleen richten op emailmarketing…maar dat gaat jou niet structureel helpen.

Je kan je wel richten op het bouwen van je website…maar dat gaat jou niet structureel helpen.

Het gaat om het ontwerp, de strategie, de structuur en de implementatie van al die onderdelen samen in een systeem waarbij jij jouw waarde deelt.

Mijn klanten in Verdienverdubbelaars snappen dat ze als in vrijheid willen ondernemen en hun droom willen waarmaken ze hebben te kijken naar hoe de dingen die ze in hun bedrijf doen strategisch met elkaar zijn verbonden.

Als je dat niet doet, blijf je ploeteren. Dit kost je heel veel geld en tijd.

Oh…je wilt liever de Quick Fix Formule? Lekker kort door te bocht? (Alsof succesvolle bedrijven daar groot mee zijn geworden…).

Wat vind je van deze formule:
1) Ga meer verkopen van wat je al hebt
2) Verhoog je prijs van wat je al hebt of snij in je kosten
3) Verhoog het aantal terugkerende klanten van je huidige dienst of product

Wow, je hebt nu de Get-Rich-Quick-Formule in handen om je winst te verdubbelen 😉

Ja, als het zo simpel was (en eigenlijk is dat ook zo) zou iedereen een bedrijf starten en daar meteen succesvol mee zijn. Maar zoals je weet, de realiteit is anders.

 

 

Jij gaat echt niet méér en betere aandacht besteden aan verkopen en tegelijk snijden in je kosten als je geen idee hebt hoe alle puzzelstukken van je businessmodel op elkaar moeten sluiten.

Er zijn naast het aantal vragen die je in de Groeiboost terugvindt nog zeker 4 kritische vragen die iedere ondernemer heeft te beantwoorden als je succesvol wilt zijn.

Als jij de ondernemer bent die verantwoordelijk is voor zijn of haar inkomen is het heel belangrijk dat JIJ heeeeeeeeeeellle goede antwoorden geeft op elk van die vragen die ik je zo ga stellen.

Zit jij er klaar voor? Ok…laten we beginnen…

De eerste vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Wie bedien jij?’’

De tweede vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Welke waarde lever jij aan jouw markt?’’

De derde vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Hoe ga jij helder, duidelijk en snel de waarde van jouw dienst of product overbrengen zodat jouw potentiele klant meteen begrijpt wat je verkoopt en hier goed voor wil betalen?’’

En tenslotte (en dit is de belangrijkste) de vierde vraag is…

‘’Hoe haal jij een constante stroom van klanten binnen zodat je een voorspelbaar hoog inkomen genereert?’’

Wat ik tot dusver merk is dat de meeste ondernemers echt wel een antwoord hebben op vraag 1 en 2, maar echt ondersteuning nodig hebben om vraag 3 en 4 te beantwoorden.

Daarom leer ik dit mijn klanten in Verdienverdubbelaars.

Ik ga jou ook helpen met vraag 3 en 4.

Donderdagavond 2 maart om 20:30 uur geef ik voor de ALLERLAASTE KEER de gratis Live Business Masterclass over de 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel.

>>> Geef je hier op.

Wat ga je leren?
De 7 BOUWSTENEN die leiden naar jouw IDEALE VERDIENMODEL

  • Hoe jij het ontwerp van jouw bedrijf aanpast tot MARKETING MACHINE
  • De 4 SUCCESFACTOREN voor een WINSTGEVEND BEDRIJF
  • Hoe jij een CONSTANTE STROOM AAN KLANTEN krijgt
  • Wat je kunt doen om de voor jouw PERFECTE LIFESTYLE en VRIJHEID in je bedrijf te creeren
  • Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan.

Daarnaast ontvang je inzicht hoe jij een voorspelbaar hoog inkomen genereert.

In 2017 wil jij echt jouw bedrijf ombuigen tot een volwassen bedrijf en de grote waarde helder maken die jij jouw klanten biedt.

Ik spreek je graag donderdag 2 maart om 20:30 uur.

Hou van jezelf!

XXX Petra
P.S.: Mocht jij anders ondernemers kennen die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen en een voorspelbaar hoog inkomen willen, mail ze dan deze link.

Bewaren

De #1 reden dat je bedrijf niet van de grond komt en hoe dit te voorkomen

On 27 februari 2017

Er is een onderzoek gedaan bij 200 bedrijven (FRACTL 2016) waarom ze niet van de grond kwamen en uiteindelijk ophielden te bestaan. De #1 reden is dat hun businessmodel niet rendabel is. Het is niet levensvatbaar.

Nu zou je je businessmodel kunnen zien als 9 bouwstenen die krachtig op elkaar moeten aansluiten. Zie hieronder:

Dan kan je je afvragen:

• Hadden ze niet de juiste klanten?
• Waren ze niet zichtbaar op de juiste Sociale Media?
• Maakten ze teveel kosten?
• Hadden ze niet genoeg inkomsten?
• Trokken ze niet genoeg klanten aan met hun website?
• Deden ze niet aan acquisitie?
• Etc.

Het antwoord is: ja + nee.

Maar weet je, zo simpel zit een bedrijf bouwen niet in elkaar. Daar ben jij ondertussen toch ook wel achter?

Met denken in tactische stukjes en beetjes gaat het niet werken. Je hebt alles met elkaar te verbinden zodat er een sterk strategisch systeem ontstaat.

Als het zo simpel met deze vragen was op te lossen zou iedereen een eigen bedrijf beginnen en daar succesvol mee zijn. Maar de realiteit is anders.

Veel ondernemers zijn teveel gefocused op hun aanbod. Maar met een aanbod kan jij slechts toetreden tot de markt en kan je de concurrentie aangaan.

Het is alleen zo dat je met een winstgevend, schaalbare en concurrerend businessmodel die markt ook echt gaat veroveren en je concurrentie het nakijken geeft.

Het is niet meer genoeg om een aanbod te hebben dat goed verkoopt en waar jouw klanten van houden. Als het je teveel tijd, geld en energie kost om jouw product/die dienst te ontwerpen en aan te bieden, ga je de mist in. Als het lastig is en het je teveel geld kost om klanten binnen te halen, ga je de mist in. Of als je prijzen niet je salaris en winst dekken, ga je de mist in.

Kortom, ook al heb je geweldig aanbod dat klanten aantrekt, het zal uiteindelijk niet genoeg zijn om een rendabel businessmodel neer te zetten waarmee jouw bedrijf groeit.

Ik geloof en zie dat we naar een wereld toe gaan waar businessmodellen steeds belangrijker worden en het niet meer voldoende is om goede diensten of producten te hebben. Goede diensten en producten worden voortdurend gekopieerd.

Ik spreek regelmatig klanten die een geweldig idee hebben. Ze zetten het in de markt en zie daar de copycats opkomen. Gek worden ze ervan!

Ik help ze dan hun businessmodel aan te passen. Een businessmodel is een systeem en jouw aanbod is slechts een tool in dit systeem.

Jouw aanbod is voor de klant ‘een ding’ om te bereiken wat hij of zij kan bereiken. Meer niet. Als jouw klant die tool ook ergens anders kan krijgen, gaan ze weg.

Ondernemers hebben een goed businessmodel nodig om de concurrentie voorbij te streven en te groeien.

Hoe kan je nou voorkomen dat jij te weinig verdient en jouw bedrijf ophoudt te bestaan? Of dat je voortdurend de eindjes aan elkaar moet knopen en daar geen zin meer in hebt?

Hoe kan je je businessmodel behapbaar maken en zorgen dat het rendabel wordt en jij kan doorstoten naar een omzet van een paar ton?

Je hebt jezelf dan slimme vragen te stellen. Met een beetje pielen aan je Social Media, je aanbod, je website etc., daar red je het niet mee.

Er zijn 3 belangrijke zaken waar je stil bij moet staan om je businessmodel winstgevend te krijgen.
Dit zijn: Haalbaarheid, Aantrekkelijkheid en Levensvatbaarheid.

Ik behandel dit onderwerp uitgebreid met mijn Verdienverdubbelaars klanten.

Als je daar meer over wilt weten download: Groeiboost businessmodel.

>>>Download hier gratis jouw Groeiboost Businessmodel

Hou van jezelf!

Groet,

Petra

P.S.: Wil jij ook leren hoe je jouw rendabel krijgt en een winstgevend businessmodel hiervoor opzet? Ik heb hiervoor het Verdienverdubbelaars Programma. Het start op 6 maart a.s. Je leert jouw winstgevende businessmodel te ontwerpen en strategisch in elkaar te zetten. Eindelijk verlost van al die losse tactische puzzelstukken!

De zin en onzin van de Wet van Aantrekkingskracht…en 25 februari 10:00 uur Gratis Business Masterclass

On 23 februari 2017

Het was 2001 en ik zat in een burn-out. Ik had de internet bubble overleefd, moest weg uit mijn luxe leventje in Londen in de internet business en ging met hangende pootjes weer terug naar Nederland.

Daar vond ik snel ander werk, opnieuw in de internet business. Ik raasde maar door.

Toen kwam de klap. Ik had heel die internet bubble en het vertrek uit de UK niet verwerkt en zakte in elkaar. Ik bewoog niet meer. Ik staarde alleen nog voor mij uit.

Ik was totaal aan mijzelf voorbij gegaan.

In de maanden daarna raadde iemand mij het boek ‘De Creatiespiraal’ aan van Marinus Knoope. Hij is natuurkundige.

Wat hij je in dat boek leert heeft alles met De Wet Van Aantrekkingskracht te maken, maar die term kende ik toen nog niet. Hij noemt het ook niet zo.

Ik zie dat er veel te doen is om mij heen (met name op Facebook) met betrekking tot die Wet Van Aantrekkingskracht. Een term die inmiddels totaal uit zijn verband is gerukt en is verworden tot een soort marketingmachine voor degenen die beweren er veel over te weten.

De Wet Van Aantrekkingskracht, gewoon dat boek van Marinus Knoope lezen, werkt wel, maar vergt veel van het veranderen van je gehele levenshouding en je ego. En dat is wat veel mensen en dus ook ondernemers niet doen of geen zin in hebben.

Het vergt een totaal andere manier van denken, voelen en hebben van overtuigingen. Met name die overtuigingen is een ding.

Jouw overtuigingen zijn er niet sinds gisteren. Die zitten er al heel je leven en in heel jouw systeem van denken en voelen. Dat verander je niet even met een online programma of het lezen van een boek over de Wet Van Aantrekkingskracht.

Die Wet van Aantrekkingskracht staat trouwens niet op zichzelf. Het is een van de vele universele wetten en je hebt ze allemaal in je leven te integreren. Dat weet Marinus Knoope en daarom is het ook zo’n tof boek.

Laat ik je een verhaal vertellen van 2 jongens. Ze liepen samen langs een rivier en daagden elkaar uit om naar de overkant te zwemmen. Degene die het eerste aankomt heeft gewonnen zeiden ze tegen elkaar. Samen sprongen ze de rivier in. Al snel lag er eentje voor.

Hij focusde alleen op de overkant en keek niet achterom. Eenmaal bij de andere zijde aangekomen merkte hij op dat zijn vriendje niet was aangekomen. Hij gluurde naar de overkant en jawel, daar stond zijn vriendje.

Eenmaal weer bij elkaar vroeg hij hem: ’’Waarom zwom je niet naar de overkant, waar bleef je nou?’’ Zijn vriendje antwoordde: ’’Nou, ik ben wel gaan zwemmen maar op een gegeven moment was ik halverwege, ik werd bang en ging twijfelen of ik het wel zou halen. Ik ben daarna weer snel teruggezwommen.’’

‘’Maar,’’zei de andere jongen,’’waarom keek je niet voor je zoals ik dat deed. Ik zag de overkant bij elke zwemslag dichterbij komen. Dat teruggaan naar veiligheid dat jij deed is net zo zwaar als blijven doorzwemmen richting je doel, nietwaar?’’

Wat veel ondernemers doen is openstaan voor twijfel en angst. Ze zwemmen terug naar waar ze vandaan komen, hun zogenaamde veiligheid. Ze vergeten naast de Wet Van Aantrekkingskracht een andere belangrijke universele wet toe te passen: De Wet Van Succes.

Succes gaat over stap voor stap doorgaan en focus op je einddoel. Niet opgeven, door de angst heen ademen, erin blijven geloven en weten dat je ervoor moet werken. Je hebt er echt in te geloven, oftewel in jezelf te geloven.

Toen Napoleon ooit voor de taak stond Italië te veroveren stond hij voor de grootsheid van de Alpen. Hij besloot niet terug te gaan en zei ook niet: ’’Maar dat kan ik niet.’’ Hij nam de beslissing om het te veroveren en telkens zei hij tegen zichzelf: ’’Ik kan dit.’’

Het maffe aan dit verhaal is dat ik meerdere universele wetten al vele malen heb toegepast in mijn leven en carrière. Ik wist destijds niets over universele spirituele wetten. Ik stelde een doel, ging stap voor stap erop af, hield vol, maakte fouten, er kwamen obstakels op mijn pad en ik zette door. Ik bleef in mijzelf geloven, telkens weer na elke beproeving en les in mijn leven.

Als jij echt in jouzelf gelooft en jouzelf vertrouwt kun je met jouw denkkracht bergen verzetten.

Je hebt wel ondersteuning nodig om zo te kunnen denken. Je raakt gemakkelijk jezelf kwijt in de waan van de dag. De negativiteit is overal om jou heen.

Een sterk bedrijf bouwen vanuit je eigen gedachten en overtuigingen werkt daarom ook niet voor veel ondernemers. 30% van de starters (in sommige sectoren zelfs 60%) stopt na het eerste jaar. Begeleiding wordt steeds belangrijker.

Naast het hebben van belemmerende overtuigingen liggen veel fouten in het niet op orde hebben van hun businessmodel.

Zaterdagochtend 25 februari om 10:00 uur geef ik daarom de gratis Live Business Masterclass over
de 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel.

>>> Geef je hier op.

Wat ga je leren?
– De 7 BOUWSTENEN die leiden naar jouw IDEALE VERDIENMODEL

– Hoe jij het ontwerp van jouw bedrijf aanpast tot MARKETING MACHINE

– De 4 SUCCESFACTOREN voor een WINSTGEVEND BEDRIJF

– Hoe jij een CONSTANTE STROOM AAN KLANTEN krijgt

– Wat je kunt doen om de voor jouw PERFECTE LIFESTYLE en VRIJHEID in je bedrijf te creeren

– Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan.

Daarnaast ontvang je inzicht in welke strategische vragen te stellen, focus te hebben op de groei van jouw bedrijf en het neerzetten van de lifestyle waar je naar verlangt.

In 2017 wil jij echt jouw bedrijf ombuigen tot een volwassen bedrijf en de waarde helder maken die jij jouw klanten biedt.

Ik spreek je graag zaterdag 25 februari om 10:00 uur.

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Mocht jij anders ondernemers die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen, mail ze dan deze link.