Je lijst betaalt jou niet, jouw klanten wel

On 25 april 2017

In 2013 had ik 500 ondernemers op mijn lijst staan en verdiende ik 80.000 euro. Laatst sprak ik een onderneemster met 20.000 mensen op haar lijst die behoorlijk met haar omzet worstelde en maar niet vooruitkwam met haar bedrijf.

Rara hoe kan dat? De een heeft 500 en de ander 20.000 mensen op haar lijst.

Maar wat blijkt na bovenstaand voorbeeld? Juist: je kan dit soort getallen helemaal niet met elkaar vergelijken.

De ‘’Money Is In The List’’ mythe moet maar eens doorbroken worden. Hoezo meer mensen op je lijst?

De getallen in je bedrijf die wel in de gaten moet houden zijn met name de winst die uit je omzet haalt. Hoeveel cash komt er nou daadwerkelijk bij jou binnen?

Hoeveel hou je over om te investeren in de groei van je bedrijf, het bouwen van je team, het opbouwen van je pensioen en het snel afbetalen van je hypotheek?

Gillend van gekte hoor je ze rondschreeuwen op Facebook:’’Ik wel 4500 aanmelders voor mijn challenge!!!!’’ So what??

Ik bedoel, wil jij een lijst bouwen of je business bouwen? Met een lijst bouwen bouw je namelijk nog geen duurzaam winstgevend bedrijf.

Wil jij mensen aantrekken die alleen voor je gratis weggever gaan? En dat ze daarna nog 2 jaar nadenken of ze al dan niet bij jou iets gaan kopen? Doodzonde van jouw waardevolle tijd!

Waarom zou je heel veel mensen op je lijst willen hebben die totaal niet de intentie hebben iets van jou te kopen? Die zijn vaak lichtjaren verwijderd van het feit dat jij een oplossing hebt voor hun probleem.

Of wil je echt geinteresseerden aantrekken aan wie je snel een aanbod kan doen? Die de waarde ervan inzien om jou te betalen? Ze zijn zich bewust van hun probleem, ze snappen dat ze met jouw oplossing een stap verder komen, ze durven uitdagingen aan te gaan, stellen de juiste vragen etc.

Je hebt dan veel minder tijd nodig om hen uit te leggen waarom het nu zo belangrijk voor ze is dat ze in zichzelf investeren. Je kan ze dan veel beter helpen met hun koopbeslissing.

Als jij mensen naar je toe wilt trekken die wel iets bij je gaan kopen zal je echt met ander soort titels of onderwerpen moeten komen t.a.v. je nieuwsbrief of blog. Puur schrijven voor die nieuwsbrieflezers die potentiële klanten zijn.

Maar ja, je ziet massaal challenges, Facebook Ads, webinars en gezamenlijke summits aan je voorbij komen. Hun doel is hun lijst bouwen. Werkt dat?

Ja, dat lijst bouwen werkt wel, maar of ze de juiste gekwalificeerde leads eruit halen waarmee ze hun bedrijf bouwen is maar de vraag. Laat staan of ze winst maken.

De vraag is hoeveel mensen van jouw lijst hebben iets van je te kopen zodat jij je winstdoel bereikt? En hoeveel mensen op jouw lijst heb je nodig om dit te verdubbelen?

Kloppen de tactieken die jij toepast om je lijst te laten groeien bij het inkomen waar je naartoe wilt groeien dit jaar?

Ben jij van het schieten met hagel? Of zet je een slimme focus qua tactieken in om het juiste aantal mensen te bereiken zodat jouw bedrijf echt sterk groeit?

Spendeer jij veel tijd aan het groeien van je lijst met mensen die toch niet bij jou gaan kopen? Of stop jij jouw energie liever in mensen die jou betalen?

Als je nog niet zo lang onderneemt is het belangrijk te focussen op de mensen die al op zoek zijn naar wat jij aanbiedt. Ze zijn zich bewust van hun probleem en zoeken een oplossing. Vraag jezelf dan af: wat kan jij hen aanbieden dat echt anders is qua boodschap zodat je met je gratis weggever de juiste mensen aantrekt en kwaliteit krijgt op je lijst?

Als je al wat langer onderneemt en je hebt je boodschap en salesproces helder, kun je zelfs mensen aantrekken die zich niet eens bewust zijn van hun probleem.

Kortom, meer gekwalificeerde leads naar je lijst halen. Dat gaat je veel meer van de juiste klanten opleveren en bouw je vanuit die sterke focus een winstgevend bedrijf.

Zet de toon met de taal die jij inzet in jouw emailmarketing en dan verandert die tactiek in een lucratieve strategie.

Meer weten? Boek een Gratis Succes Gesprek en ik vertel hoe jij dit kunt toepassen voor jouw bedrijf.

Hou van jezelf!

XXX Petra

Het ontbrekende puzzelstuk in jouw bedrijf waardoor jij te weinig verdient

On 19 april 2017

Achter de schermen gebeurt hier veel. Na vorig jaar 4x op vakantie te zijn geweest en een internationale NLP-trainer opleiding te hebben gevolgd is er voor mij dit jaar veel focus op mijn bedrijf.

Niet perse dat ik harder ga werken, eerder anders en ja gemakkelijker. Dit betekent een nieuwe structuur vinden: reorganiseren.

Even terug naar de basis. Waar gaat mijn bedrijf ook al weer over? Wat is mijn ambitie?

Mijn ambitie is dat wij een marketing consultancy zijn dat ondernemers helpt met het ontwerpen en inzetten van winstgevende businessmodellen zodat ze met hun bedrijf, hun leven en de maatschappij en economie transformeren. Ons doel is vrijheid en overvloed te creëren voor mens, bedrijf en maatschappij.

Weet je, veel mensen worden in eerste instantie ondernemer om iets extra te verdienen naast hun inkomen. Dan komt de volgende fase, ze willen eigen baas worden.

Daarna ontdekken ze…ach ik moet een geweldige lifestyle hebben. Ja, je hebt mij afgelopen december ook in een van de emails gezien met cocktail in de hand op Sint-Maarten 😉

Maar waar het mij om gaat is iets te bouwen dat groter is dan ikzelf. Het gaat niet om ene Petra. Zo zie je mij dat verhaal vertellen in de video op mijn homepage. Ik geloof dat de meest succesvolle ondernemers zichzelf aan het heruitvinden zijn en bouwen aan een bedrijf dat groter is dan henzelf.

Om mijn bedrijf te bouwen heb ik al vele fasen doorlopen. Ik weet ondertussen maar al te goed dat ‘’prachtige online programma’s’’ maar 1 manier is om geld te verdienen. En business bouwen op de zogenaamde ‘’oude manier’’ kan ook ongelofelijk winstgevend zijn.

Laat je niks wijsmaken en zet de hefboomwerking in op iets dat je al goed doet in je bedrijf, offline of online.

Ok, waar ga je die hefboomwerking dan plaatsen? Welk puzzelstuk mis je in je bedrijf waar je aan hebt te werken om het winstgevend te krijgen?

Ondernemers falen omdat:
1) Ze hebben het verkeerde team
2) Ze niet winstgevend zijn
3) Weinigen even goed zijn in strategie als in uitvoering

Mijn puzzelstuk zit in team. Ik heb Virtueel Assistenten. Hele goede zelfs! Alleen die nemen geen eigenaarschap. Ze voeren taken uit.

Het zijn toeschouwers, geen spelers.

Kortom, ik ben bezig met ondernemers die eigenaarschap willen nemen over de verschillende onderdelen van de business. Die onderdelen waar je als ondernemer eigenaarschap over dient te hebben zijn:
1) Visievorming
2) Integratie
3) Product Uitvoering
4) Marketing + Sales
5) Financiën + Administratie

De meeste ondernemers proberen alle ballen tegelijk in de lucht te houden. Ze zijn verantwoordelijk voor alle 5 de onderdelen. Ze zitten daarom totaal vast in hun bedrijf en verdienen te weinig.

Ik focus mij op visievorming en marketing + sales. Je hebt als ondernemer meer tijd te besteden aan marketing en sales dan aan productontwikkeling en uitvoering. Grote fouten worden hierin gemaakt.

Een andere grote fout is dat de productuitvoering niet in lijn is met de visie. Dat is een bedrijf waar heel veel producten of diensten in zitten waar bijna niets aan wordt verdiend.

Ik sprak gisteren nog een prospect waar dit voor gold. Maar het geldt voor duizenden zzpérs. Voortdurend zijn ze afgeleid door tactische losse flodders. Produceren zich rot aan producten, bedenken telkens nieuwe, werken zich suf en verdienen geen bal.

Geloof me, ik heb ze wekelijks aan de lijn. Oorzaak: geen visievorming.

Ok, verder met mijn bedrijf. Financiën en administratie had ik al uitbesteed. Het team is dus waar ik heb te reorganiseren. Bezig nu met een integrator en ja ik spreek zelfs met iemand die deels mijn marketing gaat overnemen.

Zo hou ik weer meer tijd over voor visievorming om iets te bouwen dat groter is dan ikzelf;-)

Nu zit je wellicht met de vraag: hoe ga ik in hemelsnaam kunnen investeren in hulp voor mijn bedrijf terwijl je zelf niet eens rondkomt?

Maar ik heb mijzelf een andere vraag gesteld. Dit is de vraag die jij jezelf hebt te stellen wil jij doorbreken naar minimaal 100.000 euro of meer.

Die andere vraag is: Hoeveel wil ik verdienen en wie ga ik daarvoor inhuren om dat voor elkaar te krijgen?

Een hele andere mindset nietwaar?

Weet jij al waar in jouw bedrijf het ontbrekende puzzelstuk zit? Wil je hier graag advies over?

Graag kom ik met jou in gesprek. Vraag hier het Gratis Succes Gesprek aan.

Ik spreek je snel!

Hou van jezelf,
XXX Petra

P.S.: Jij bent slim en vraagt je wellicht af ‘’Waarom kan ik dit zelf niet oplossen?’’

Maar weet je, je weet pas welk stuk van de puzzel je mist als je weet welke puzzel je eigenlijk aan het leggen bent.

Je moet weten welke aangrenzende puzzelstukken er zijn – wat de kleuren zijn, de vormen, de grootte – zodat jij weet welk puzzelstuk jij moet hebben.

In andere woorden, voordat jij het ontbrekende puzzelstuk vindt, heb je een stap terug te doen en naar je gehele business te kijken.

Wij hebben een vragenlijst ontwikkeld om erachter te komen welk puzzelstuk jij mist. Tijdens het gratis gesprek nemen wij die door. Dus haal je voet van die rem af en trap het gaspedaal in. Boek hier jouw Gratis Succes Gesprek.

Mijn eerste baan was in de sales…ik vond het verschrikkelijk!

On 13 april 2017

Op 16 april ben ik jarig en daarom ga ik jou trakteren. Jij kunt Euro 100,- besparen op mijn online programma Super Sales Spirit In 5 Stappen.

Wil jij graag in 2017 fris en vrolijk de lente in? Dan is april een mooie maand om daar mee te beginnen.
Sales is het hart van jouw bedrijf. Niets levert zo snel meer omzet op als sales.

En sales kan op heel veel manieren….en met name Op Jouw Manier!

Niet lang na mijn universitaire studie kwam ik in het bedrijfsleven terecht. Mijn eerste baan was…in de sales!

Ik werkte in de transportwereld en moest daar koud bellen. Dat ik dat ooit een jaar heb volgehouden…

Ik vond het verschrikkelijk!

Gelukkig kan sales ook heel anders. Weet je, ik geloof niet eens in verkoop.

Wat ik wel geloof is dat jouw klanten bij jouw kopen omdat ze connectie maken met hun hartverlangens.

Die hartverlangens van jouw klanten verwerk je in jouw gesprek, op jouw website, op jouw salespagina en…in jouw emails.

Stel je eens voor dat je een email aan jouw lijst zou sturen met de kennis dat ieder persoon reageert door jouw aanbod te kopen.

Stel je eens voor dat jij zulke emails schrijft waardoor de mensen op jouw lijst niet kunnen wachten om bij jouw te kopen.

Stel je eens voor dat jij het ultieme zelfvertrouwen hebt dat jij kan verkopen wanneer jij maar wilt puur door te laten zien hoe jij hen kan helpen in plaats van te pushen.

Klinkt dit als een droom? Nee, dat is het niet.

Het is een sales systeem.

…en het is precies dat wat Super Sales Spirit jou in 5 modules gaat brengen. En niet alleen met video, maar ook met oefeningen op werksheets.

Ik weet dat een van jouw grootste uitdagingen zit in het connecten met meer van de juiste mensen en hen tot klant te maken – sales.

Ik heb sales – zoals je hebt kunnen lezen – op een harde manier moeten leren.

Misschien weet je dit nog niet maar ik heb van origine talen gestudeerd. Ik hield mij bezig met literatuur en poëzie. Ik was echt niet bezig met commerciële zaken.

Maar ik kwam in het bedrijfsleven terecht en ben nu 8 jaar ondernemer. Ik heb mijn 10.000 uur gestopt in leren hoe sales werkt…offline en online. En nog steeds blijf ik leren om mijn verkoopvaardigheden te verbeteren.

Ik heb het tot mijn missie gemaakt om uit te zoeken waarom jij nou zo’n moeite hebt om jouw geweldige ideeën, talenten en gaven om te zetten naar:

1) iets dat mensen willen kopen
2) een campagne die ervoor zorgt dat je geld verdient met jouw aanbod

Daarom wil ik jou persoonlijk uitnodigen deel te nemen aan Super Sales Spirit in 5 Stappen. Als jij je uiterlijk 16 april aanmeldt ontvang je ook de uitnodiging voor de 2 gratis Mastermind Calls (18 mei en 7 juni 20:30) over Sales waarin jij mij alles kunt vragen over sales en het bouwen van een sterk bedrijf.

Bovendien ontvang je ook de checklist hoe jij via excellente emailmarketing integer en vanuit jouw verhaal jouw aanbod als grote waarde verkoopt.

In het online programma neem ik je mee naar mijn fel begeerde Sales Met Compassie Systeem. Klanten weten daarna winst te maken met hun bedrijf.

Ze leren de beste prijs voor hun waarde te vragen. Zo vraagt stemcoach Karin Michaëla Kolijn tegenwoordig Euro 2500,- voor een 1 op 1 dag.

Ik voelde mij moedeloos. Ik had al in twee businesscoaches geïnvesteerd, maar nog geen euro verdiend. Ik had al zoveel materiaal, maar had nog niet de sleutel om klanten binnen te halen.

Tijdens het programma heb ik een aantal klanten binnengehaald voor goede prijzen binnengehaald. Ik weet wat ik de komende maanden moet doen om sales te genereren.”

 

 

Klinkt dit goed? Zou jij dat ook willen?

Klik hier en meld je aan voor Super Sales Spirit voor slechts Euro 197,-

Ik spreek je tijdens de live Mastermind Calls!

XXX Petra

P.S. Ik weet dat meer verdienen in 2017 voor jouw topprioriteit heeft. Sales is de tactiek die jou het snelst NU het geld oplevert om te kunnen besteden aan de marketing van jouw product of dienst, of aan die leuke fotoshoot jij die altijd al hebt willen doen.

Het creëren van een integer, betrouwbaar en repliceerbaar salesproces dat jij op ieder moment snel, kostenefficiënt en consistent in kan zetten is goud waard.

Super Sales Spirit In 5 Stappen is perfect voor jou omdat:

• Jij weet dat een bewezen sales systeem ervoor zorgt dat jouw gaven, talenten en kennis bij meer van de juiste klanten terechtkomt
• Jij gelooft in wat jij verkoopt en zou graag anderen de waarde ervan willen laten inzien
• Jij bent er helemaal klaar voor om meer klanten, meer geld en meer impact te verkrijgen via integere sales systemen.
• Jij bent bereid in jouw bedrijf te investeren en vertrouwt erop dat jij daar het beste van maakt
• Jij voelt dat sales dat ding is dat jouw bedrijf en het leven van jouw klanten een totale transformatie gaat geven

Klik hier en ontvang Super Sales Spirit In 5 Stappen!

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Hier verklap ik iets belangrijks over sales…

On 13 april 2017

Het is echt niet dat 1 blog, 1 video, of 1 webinar jouw dienst of product verkoopt. Het gaat om de strategie van de conversatie met jouw markt.

Als je meer wilt verkopen, zonder voortdurend je verkoperig te voelen, is het aan jou de taak jouw content samen te ballen in een conversatie en dat te richten naar 1 geweldig idee (het hart van jouw pitch).

Als je wel eens eerder in een persoonlijk gesprek, aan de telefoon of Skype een aanbod hebt gedaan, kan je dit.

Want de meeste salesgesprekken zijn als volgt opgebouwd:

Je vraagt eerst naar de specifieke problemen of uitdagingen van de ander (of ze vertellen het jouw wel!)

Dan, geef je de verbinding aan tussen die problemen en jouw unieke oplossing.

Je voegt eventueel nog wat tips toe.

Daarna vraag je naar hun verlangens, doelen en behoeften. En dan vertel jij wat er wellicht nog meer voor ze mogelijk is.

Je zet je analyse daarna uit waarom ze hun doel niet hebben gehaald. En je geeft nog een paar tips om belemmerende overtuigingen om te buigen.

Uiteraard is op dat moment de ander bereid tot aankoop. Jij sluit de deal. Je hebt weer een klant!

En nu dit: de route van zo’n salesgesprek kan jij ook met jouw content maken.

Met 4 tot 5 blogposts ben je er al in plaats van die 30 minuten.

Wist je dat?

***

Ga vandaag eens de laatste paar salesgesprekken na die jij de afgelopen tijd hebt gedaan.

Ok, misschien doe jij (nog) niet aan salesgesprekken in jouw bedrijf. Denk dan eens even aan de emails die jij de laatste tijd hebt geschreven waarmee jij jouw aanbod deed. Of denk eens aan de gratis gesprekken die je hebt gedaan. Of denk eens aan hoe jij jouw kinderen hun bord laat leegeten.

Schrijf eens op wat er in elk van die gesprekken gebeurde:
• Potentiele probleem van de klant
• Potentiele doel van de klant
• Jouw expertise dat inzicht geeft op het probleem
• Voorbeeld van iemand die dat begeerde doel heeft behaald
• Jouw aanbod om het probleem van jouw klant op te lossen

Nou, op die manier zou je toch 4-5 blogs op kunnen zetten die dezelfde inhoud hebben als het salesgesprek?

Welke verhalen zou je dan vertellen? Welke analyse kan jij dan doen? Wat zou jij de ander willen leren of bewijzen?

Als je al die stukken informatie bij elkaar zet om er een salesgesprek van te maken, hoef je echt niet steeds te verkopen omdat je dan veel effectiever potentiele kopers leidt naar klant worden van jou.

Ze hebben dan alle informatie voorhanden die ze willen om met jou in zee te gaan. En blij dat ze dan zijn!

Het toffe is dat als je dit eenmaal op de rails hebt – en jouw salesdoel bereikt – jij dezelfde content steeds opnieuw kan gebruiken om het maximale resultaat te bereiken.

Die content moet natuurlijk wel top zijn. Je dient expertstatus uit te stralen. Dat is de eerste stap.

Speciaal voor ondernemers die graag met sales aan de slag willen, maar het op hun manier willen doen heb ik Super Sales Spirit in 5 Stappen Programma ontwikkeld.

Zet jezelf neer als de expert in jouw markt via integere salesgesprekken zodat jij de klanten krijgt die jouw waarde begrijpen.

Hou van jezelf

XXX Petra

P.S. Als jij je UITERLIJK op mijn verjaardag 16 april voor 23:59 uur opgeeft ontvang jij naast het online programma:

1. een uitnodiging voor de 2x gratis Sales Mastermind Calls op 18 mei en 7 juni om 20:30 (alles wordt ook opgenomen). Je kunt vooraf alle vragen die je wilt stellen over je bedrijf opsturen en ik ga jou helpen.

2. je ontvangt gratis de zeer waardevolle checklist hoe slimme en aantrekkelijke blogs te schrijven voor Succesvolle Off- en Online Lanceringen waar je veel klanten mee aantrekt.

Wacht niet te lang! Het is zo 16 april…

>>> Geef je hier op

[Bijzondere Aankondiging] 7 acties die je nu inzet en jou voor altijd van de salesangst af helpen

On 12 april 2017

We zitten midden in de transitie. Wist je dat?

Wat is dat de transitie vraag je je misschien af? De transitie is een structurele verandering.

Die verandering is structureel omdat er zoveel tegelijk op verschillende fronten aan het veranderen is.

Je ziet het op het gebied van de economie, de technologie, de wereldmachten en het milieu.

De transitie gaat over de balans tussen het vrouwelijke en het mannelijke, tussen wetenschap en spiritualiteit, tussen ratio en emotie en noem maar op. Het gaat over leren inzien dat we mens mogen zijn met al onze emoties.

Emoties zijn er om te doorleven, om ze aan te kijken en te begroeten. Ze zijn er niet, de negatieve althans, om eronder te lijden. Dat bepaal je zelf.

Zo ervaren veel ondernemers negatieve emoties als ze met sales aan de slag gaan. Het idee jezelf te moeten verkopen is te heftig.

Angst en afwijzing zijn de emoties die we niet willen aankijken of doorvoelen.

Ik geef je daarom 7 acties om stressvrij te verkopen zodat jij jouw waarde met anderen integer kan delen. Ik noem die acties De Zen Van Sales:

1. Verkoop bestaat helemaal niet.
Het gaat om het delen van jouw waarde en relevantie met de ander. Wat is jouw waarde en relevantie voor anderen in jouw leven?

2. Waar jij je op focust groeit.
Focus jij je op angst en afwijzing, dan krijg je meer angst en afwijzing. Focus op hoe jij je voelt als je je goed voelt.

Kun jij je een moment in je leven herinneren dat je je geweldig voelde? Vast wel. Denk aan dat gevoel, stop dat in jouw lijf als je het gesprek met je klant aan gaat.

3. Vraag jezelf af, waar staat jouw bedrijf voor?
Waar is het een vehikel voor? Gaat het nou om jou of wat jij op de wereld wilt zetten? Waar wil jij het verschil mee maken in deze wereld?

Dat zijn de vragen die je jezelf elke keer weer kunt stellen voordat jij je salesgesprek ingaat.

4. Vraag jezelf af ben jij gelukkig in je bedrijf?
Moet je veel moeite doen om aan klanten te komen? Doe jij de dingen die bij je passen? Wat is de bedoeling van jouw bedrijf?

5. Adem door angst heen.
Ga die angst eens doorvoelen. Je kunt nooit jouw leven optimaal en gelukkig leven zonder ook negatieve emoties te ervaren.

Je kunt je alleen vrij van angst voelen als je eerst weet hoe angst voelt en hier doorheen kan ademen.

Let dus op je ademhaling bij angst, blijf rustig ademen en focus je dan op een andere emotie die je wel prettig vindt. Ga dan door met je gesprek.

6. Adem door afwijzing heen.
Hier geldt hetzelfde als bij 3. Afwijzing is nooit persoonlijk bedoeld. Als jij gevoelig bent voor afwijzing, vraag jezelf dan af of je wel genoeg van jezelf houdt. Wat ben jij waard voor anderen?

Welke transformatie breng jij in het bedrijf of leven van anderen? Welke impact heeft jouw hulp voor anderen?

7. Welk leven wil jij leiden?
Heb je daar wel eens over nagedacht? Waar wil jij over 3 jaar staan? Wat verdien je? Wie is jouw klant? Hoe breng jij jouw dag door?

Hoe zou je je gedurende die dag willen voelen? En brengt de manier waarop je nu je bedrijf runt jou het leven waar je naar verlangt?

Hoe verkoop je zonder ‘verkoperig’ of ‘pushy’ over te komen? Hoe kom je naar je next level in sales? Welke stappen kun je nemen om stressvrij te verkopen zodat je een constante stroom van klanten krijgt?

Speciaal voor ondernemers die graag met sales aan de slag willen zonder dat ze verkoperig overkomen heb ik Super Sales Spirit in 5 Stappen Programma ontwikkeld.

En omdat ik op 16 april a.s. jarig ben ga ik iets supergaafs doen.

Ik bied jou een speciaal en exclusief aanbod om jouw salesproces soepeler en prettiger te laten verlopen. Niet pushen, maar connectie maken. Je bespaart daarbij € 100!!

Normaal gesproken heeft dit programma een veel hogere prijs.

Super Sales Spirit In 5 Stappen Programma bestaat uit:
1) 5 zeer indrukwekkende en diepgaande video’s hoe jij sales succesvol en integer inzet
2) Transcripties van de video’s zodat je het ook kan lezen i.p.v. alleen beluisteren
3) Werksheet per video/online module om wat je leert meteen in de praktijk te brengen

>>> IK HEB NOG EEN BONUS VOOR JE!

Als jij je UITERLIJK op mijn verjaardag 16 april voor 23:59 uur opgeeft ontvang jij naast het online programma:

1. 2x gratis Sales Mastermind Calls op 18 mei en 7 juni om 20:30 (alles wordt ook opgenomen). Stel alle vragen die je wilt over je bedrijf en ik ga jou helpen.

2. De zeer waardevolle checklist hoe jij slimme en aantrekkelijke blogs schrijft voor Succesvolle Off- en Online Lanceringen waar je op integere wijze veel klanten mee aantrekt.

Wacht niet te lang! Het is zo 16 april…

>>> Geef je hier op

Hou van jezelf

XXX Petra

P.S.: Ik help al meer dan 20 jaar bedrijven succesvol te worden. Om snel te groeien wat denk je dat het eerste was wat we deden? Sales!

We huurden salesmensen in zodat er snel geld binnenkwam om het op te zetten bedrijf te financieren.

Bakerpraatjes over dat je geen sales nodig zou hebben om je bedrijf te laten groeien is voor na?evelingen en ondernemers die blijven dromen i.p.v. hun droom uit te laten komen.

Hou jezelf niet langer voor de gek en kom in actie!

Pages:«1234567...42»