De 4 meest kritische vragen die jij jezelf als ondernemer hebt te stellen

On 1 maart 2017

Van de week ontving je het bericht dat een niet rendabel businessmodel de #1 reden is die ondernemers maken waardoor zij te weinig verdienen. Je kon in die mail gratis de Groeiboost Businessmodel downloaden.

Het is een onderzoek van FRACTL uit 2016.

Jouw businessmodel bestaat uit vele onderdelen. Allemaal puzzelstukken die je slim in elkaar hebt te zetten wil jij goed gaan verdienen.

Je kan je wel alleen richten op salesfunnels…maar dat gaat jou niet structureel helpen.

Je kan je wel alleen richten op emailmarketing…maar dat gaat jou niet structureel helpen.

Je kan je wel richten op het bouwen van je website…maar dat gaat jou niet structureel helpen.

Het gaat om het ontwerp, de strategie, de structuur en de implementatie van al die onderdelen samen in een systeem waarbij jij jouw waarde deelt.

Mijn klanten in Verdienverdubbelaars snappen dat ze als in vrijheid willen ondernemen en hun droom willen waarmaken ze hebben te kijken naar hoe de dingen die ze in hun bedrijf doen strategisch met elkaar zijn verbonden.

Als je dat niet doet, blijf je ploeteren. Dit kost je heel veel geld en tijd.

Oh…je wilt liever de Quick Fix Formule? Lekker kort door te bocht? (Alsof succesvolle bedrijven daar groot mee zijn geworden…).

Wat vind je van deze formule:
1) Ga meer verkopen van wat je al hebt
2) Verhoog je prijs van wat je al hebt of snij in je kosten
3) Verhoog het aantal terugkerende klanten van je huidige dienst of product

Wow, je hebt nu de Get-Rich-Quick-Formule in handen om je winst te verdubbelen 😉

Ja, als het zo simpel was (en eigenlijk is dat ook zo) zou iedereen een bedrijf starten en daar meteen succesvol mee zijn. Maar zoals je weet, de realiteit is anders.

 

 

Jij gaat echt niet méér en betere aandacht besteden aan verkopen en tegelijk snijden in je kosten als je geen idee hebt hoe alle puzzelstukken van je businessmodel op elkaar moeten sluiten.

Er zijn naast het aantal vragen die je in de Groeiboost terugvindt nog zeker 4 kritische vragen die iedere ondernemer heeft te beantwoorden als je succesvol wilt zijn.

Als jij de ondernemer bent die verantwoordelijk is voor zijn of haar inkomen is het heel belangrijk dat JIJ heeeeeeeeeeellle goede antwoorden geeft op elk van die vragen die ik je zo ga stellen.

Zit jij er klaar voor? Ok…laten we beginnen…

De eerste vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Wie bedien jij?’’

De tweede vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Welke waarde lever jij aan jouw markt?’’

De derde vraag die jij hebt te beantwoorden is, ‘’Hoe ga jij helder, duidelijk en snel de waarde van jouw dienst of product overbrengen zodat jouw potentiele klant meteen begrijpt wat je verkoopt en hier goed voor wil betalen?’’

En tenslotte (en dit is de belangrijkste) de vierde vraag is…

‘’Hoe haal jij een constante stroom van klanten binnen zodat je een voorspelbaar hoog inkomen genereert?’’

Wat ik tot dusver merk is dat de meeste ondernemers echt wel een antwoord hebben op vraag 1 en 2, maar echt ondersteuning nodig hebben om vraag 3 en 4 te beantwoorden.

Daarom leer ik dit mijn klanten in Verdienverdubbelaars.

Ik ga jou ook helpen met vraag 3 en 4.

Donderdagavond 2 maart om 20:30 uur geef ik voor de ALLERLAASTE KEER de gratis Live Business Masterclass over de 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel.

>>> Geef je hier op.

Wat ga je leren?
De 7 BOUWSTENEN die leiden naar jouw IDEALE VERDIENMODEL

  • Hoe jij het ontwerp van jouw bedrijf aanpast tot MARKETING MACHINE
  • De 4 SUCCESFACTOREN voor een WINSTGEVEND BEDRIJF
  • Hoe jij een CONSTANTE STROOM AAN KLANTEN krijgt
  • Wat je kunt doen om de voor jouw PERFECTE LIFESTYLE en VRIJHEID in je bedrijf te creeren
  • Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan.

Daarnaast ontvang je inzicht hoe jij een voorspelbaar hoog inkomen genereert.

In 2017 wil jij echt jouw bedrijf ombuigen tot een volwassen bedrijf en de grote waarde helder maken die jij jouw klanten biedt.

Ik spreek je graag donderdag 2 maart om 20:30 uur.

Hou van jezelf!

XXX Petra
P.S.: Mocht jij anders ondernemers kennen die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen en een voorspelbaar hoog inkomen willen, mail ze dan deze link.

Bewaren

De #1 reden dat je bedrijf niet van de grond komt en hoe dit te voorkomen

On 27 februari 2017

Er is een onderzoek gedaan bij 200 bedrijven (FRACTL 2016) waarom ze niet van de grond kwamen en uiteindelijk ophielden te bestaan. De #1 reden is dat hun businessmodel niet rendabel is. Het is niet levensvatbaar.

Nu zou je je businessmodel kunnen zien als 9 bouwstenen die krachtig op elkaar moeten aansluiten. Zie hieronder:

Dan kan je je afvragen:

• Hadden ze niet de juiste klanten?
• Waren ze niet zichtbaar op de juiste Sociale Media?
• Maakten ze teveel kosten?
• Hadden ze niet genoeg inkomsten?
• Trokken ze niet genoeg klanten aan met hun website?
• Deden ze niet aan acquisitie?
• Etc.

Het antwoord is: ja + nee.

Maar weet je, zo simpel zit een bedrijf bouwen niet in elkaar. Daar ben jij ondertussen toch ook wel achter?

Met denken in tactische stukjes en beetjes gaat het niet werken. Je hebt alles met elkaar te verbinden zodat er een sterk strategisch systeem ontstaat.

Als het zo simpel met deze vragen was op te lossen zou iedereen een eigen bedrijf beginnen en daar succesvol mee zijn. Maar de realiteit is anders.

Veel ondernemers zijn teveel gefocused op hun aanbod. Maar met een aanbod kan jij slechts toetreden tot de markt en kan je de concurrentie aangaan.

Het is alleen zo dat je met een winstgevend, schaalbare en concurrerend businessmodel die markt ook echt gaat veroveren en je concurrentie het nakijken geeft.

Het is niet meer genoeg om een aanbod te hebben dat goed verkoopt en waar jouw klanten van houden. Als het je teveel tijd, geld en energie kost om jouw product/die dienst te ontwerpen en aan te bieden, ga je de mist in. Als het lastig is en het je teveel geld kost om klanten binnen te halen, ga je de mist in. Of als je prijzen niet je salaris en winst dekken, ga je de mist in.

Kortom, ook al heb je geweldig aanbod dat klanten aantrekt, het zal uiteindelijk niet genoeg zijn om een rendabel businessmodel neer te zetten waarmee jouw bedrijf groeit.

Ik geloof en zie dat we naar een wereld toe gaan waar businessmodellen steeds belangrijker worden en het niet meer voldoende is om goede diensten of producten te hebben. Goede diensten en producten worden voortdurend gekopieerd.

Ik spreek regelmatig klanten die een geweldig idee hebben. Ze zetten het in de markt en zie daar de copycats opkomen. Gek worden ze ervan!

Ik help ze dan hun businessmodel aan te passen. Een businessmodel is een systeem en jouw aanbod is slechts een tool in dit systeem.

Jouw aanbod is voor de klant ‘een ding’ om te bereiken wat hij of zij kan bereiken. Meer niet. Als jouw klant die tool ook ergens anders kan krijgen, gaan ze weg.

Ondernemers hebben een goed businessmodel nodig om de concurrentie voorbij te streven en te groeien.

Hoe kan je nou voorkomen dat jij te weinig verdient en jouw bedrijf ophoudt te bestaan? Of dat je voortdurend de eindjes aan elkaar moet knopen en daar geen zin meer in hebt?

Hoe kan je je businessmodel behapbaar maken en zorgen dat het rendabel wordt en jij kan doorstoten naar een omzet van een paar ton?

Je hebt jezelf dan slimme vragen te stellen. Met een beetje pielen aan je Social Media, je aanbod, je website etc., daar red je het niet mee.

Er zijn 3 belangrijke zaken waar je stil bij moet staan om je businessmodel winstgevend te krijgen.
Dit zijn: Haalbaarheid, Aantrekkelijkheid en Levensvatbaarheid.

Ik behandel dit onderwerp uitgebreid met mijn Verdienverdubbelaars klanten.

Als je daar meer over wilt weten download: Groeiboost businessmodel.

>>>Download hier gratis jouw Groeiboost Businessmodel

Hou van jezelf!

Groet,

Petra

P.S.: Wil jij ook leren hoe je jouw rendabel krijgt en een winstgevend businessmodel hiervoor opzet? Ik heb hiervoor het Verdienverdubbelaars Programma. Het start op 6 maart a.s. Je leert jouw winstgevende businessmodel te ontwerpen en strategisch in elkaar te zetten. Eindelijk verlost van al die losse tactische puzzelstukken!

De zin en onzin van de Wet van Aantrekkingskracht…en 25 februari 10:00 uur Gratis Business Masterclass

On 23 februari 2017

Het was 2001 en ik zat in een burn-out. Ik had de internet bubble overleefd, moest weg uit mijn luxe leventje in Londen in de internet business en ging met hangende pootjes weer terug naar Nederland.

Daar vond ik snel ander werk, opnieuw in de internet business. Ik raasde maar door.

Toen kwam de klap. Ik had heel die internet bubble en het vertrek uit de UK niet verwerkt en zakte in elkaar. Ik bewoog niet meer. Ik staarde alleen nog voor mij uit.

Ik was totaal aan mijzelf voorbij gegaan.

In de maanden daarna raadde iemand mij het boek ‘De Creatiespiraal’ aan van Marinus Knoope. Hij is natuurkundige.

Wat hij je in dat boek leert heeft alles met De Wet Van Aantrekkingskracht te maken, maar die term kende ik toen nog niet. Hij noemt het ook niet zo.

Ik zie dat er veel te doen is om mij heen (met name op Facebook) met betrekking tot die Wet Van Aantrekkingskracht. Een term die inmiddels totaal uit zijn verband is gerukt en is verworden tot een soort marketingmachine voor degenen die beweren er veel over te weten.

De Wet Van Aantrekkingskracht, gewoon dat boek van Marinus Knoope lezen, werkt wel, maar vergt veel van het veranderen van je gehele levenshouding en je ego. En dat is wat veel mensen en dus ook ondernemers niet doen of geen zin in hebben.

Het vergt een totaal andere manier van denken, voelen en hebben van overtuigingen. Met name die overtuigingen is een ding.

Jouw overtuigingen zijn er niet sinds gisteren. Die zitten er al heel je leven en in heel jouw systeem van denken en voelen. Dat verander je niet even met een online programma of het lezen van een boek over de Wet Van Aantrekkingskracht.

Die Wet van Aantrekkingskracht staat trouwens niet op zichzelf. Het is een van de vele universele wetten en je hebt ze allemaal in je leven te integreren. Dat weet Marinus Knoope en daarom is het ook zo’n tof boek.

Laat ik je een verhaal vertellen van 2 jongens. Ze liepen samen langs een rivier en daagden elkaar uit om naar de overkant te zwemmen. Degene die het eerste aankomt heeft gewonnen zeiden ze tegen elkaar. Samen sprongen ze de rivier in. Al snel lag er eentje voor.

Hij focusde alleen op de overkant en keek niet achterom. Eenmaal bij de andere zijde aangekomen merkte hij op dat zijn vriendje niet was aangekomen. Hij gluurde naar de overkant en jawel, daar stond zijn vriendje.

Eenmaal weer bij elkaar vroeg hij hem: ’’Waarom zwom je niet naar de overkant, waar bleef je nou?’’ Zijn vriendje antwoordde: ’’Nou, ik ben wel gaan zwemmen maar op een gegeven moment was ik halverwege, ik werd bang en ging twijfelen of ik het wel zou halen. Ik ben daarna weer snel teruggezwommen.’’

‘’Maar,’’zei de andere jongen,’’waarom keek je niet voor je zoals ik dat deed. Ik zag de overkant bij elke zwemslag dichterbij komen. Dat teruggaan naar veiligheid dat jij deed is net zo zwaar als blijven doorzwemmen richting je doel, nietwaar?’’

Wat veel ondernemers doen is openstaan voor twijfel en angst. Ze zwemmen terug naar waar ze vandaan komen, hun zogenaamde veiligheid. Ze vergeten naast de Wet Van Aantrekkingskracht een andere belangrijke universele wet toe te passen: De Wet Van Succes.

Succes gaat over stap voor stap doorgaan en focus op je einddoel. Niet opgeven, door de angst heen ademen, erin blijven geloven en weten dat je ervoor moet werken. Je hebt er echt in te geloven, oftewel in jezelf te geloven.

Toen Napoleon ooit voor de taak stond Italië te veroveren stond hij voor de grootsheid van de Alpen. Hij besloot niet terug te gaan en zei ook niet: ’’Maar dat kan ik niet.’’ Hij nam de beslissing om het te veroveren en telkens zei hij tegen zichzelf: ’’Ik kan dit.’’

Het maffe aan dit verhaal is dat ik meerdere universele wetten al vele malen heb toegepast in mijn leven en carrière. Ik wist destijds niets over universele spirituele wetten. Ik stelde een doel, ging stap voor stap erop af, hield vol, maakte fouten, er kwamen obstakels op mijn pad en ik zette door. Ik bleef in mijzelf geloven, telkens weer na elke beproeving en les in mijn leven.

Als jij echt in jouzelf gelooft en jouzelf vertrouwt kun je met jouw denkkracht bergen verzetten.

Je hebt wel ondersteuning nodig om zo te kunnen denken. Je raakt gemakkelijk jezelf kwijt in de waan van de dag. De negativiteit is overal om jou heen.

Een sterk bedrijf bouwen vanuit je eigen gedachten en overtuigingen werkt daarom ook niet voor veel ondernemers. 30% van de starters (in sommige sectoren zelfs 60%) stopt na het eerste jaar. Begeleiding wordt steeds belangrijker.

Naast het hebben van belemmerende overtuigingen liggen veel fouten in het niet op orde hebben van hun businessmodel.

Zaterdagochtend 25 februari om 10:00 uur geef ik daarom de gratis Live Business Masterclass over
de 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel.

>>> Geef je hier op.

Wat ga je leren?
– De 7 BOUWSTENEN die leiden naar jouw IDEALE VERDIENMODEL

– Hoe jij het ontwerp van jouw bedrijf aanpast tot MARKETING MACHINE

– De 4 SUCCESFACTOREN voor een WINSTGEVEND BEDRIJF

– Hoe jij een CONSTANTE STROOM AAN KLANTEN krijgt

– Wat je kunt doen om de voor jouw PERFECTE LIFESTYLE en VRIJHEID in je bedrijf te creeren

– Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan.

Daarnaast ontvang je inzicht in welke strategische vragen te stellen, focus te hebben op de groei van jouw bedrijf en het neerzetten van de lifestyle waar je naar verlangt.

In 2017 wil jij echt jouw bedrijf ombuigen tot een volwassen bedrijf en de waarde helder maken die jij jouw klanten biedt.

Ik spreek je graag zaterdag 25 februari om 10:00 uur.

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Mocht jij anders ondernemers die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen, mail ze dan deze link.

[Uitnodiging] Gratis Business Masterclass over Jouw Winstgevende Businessmodel + Checklist 3 Manieren Om Meer Klanten Te Helpen Bij Jou Te Kopen

On 20 februari 2017

Nog anderhalve maand en het 1e kwartaal van 2017 is alweer voorbij. Je hebt vast een prachtig getal qua omzet dat je wilt halen.

Ondernemen zie ik soms echt als magie. Ik leerde ooit uit een boek van Richard Branson: Klanten krijgen…dat is net zoiets als op de bus wachten. Iedere 15 minuten komt er weer een voorbij.

Een geweldige krachtgevende overtuiging die ik heb overgenomen. Het helpt mij echt om de flow in mijn bedrijf te houden.

Ik sprak laatst een klant die bij mij kwam met de vraag: Hoe ga ik meer klanten vinden? Ik besprak haar situatie en ja…vaak wordt dit als het probleem ervaren.

Maar is dat ook echt het probleem? Soms maskeert dit probleem het echte probleem dat eronder ligt.

Dus jij kan denken dat je een probleem hebt met je inkomsten (er komt niet genoeg geld binnen) terwijl in feite je een probleem hebt met je winstgevendheid (er gaat teveel geld uit).

Of je denkt dat je een probleem hebt met je team (slechte customer service) terwijl je eerder een klant ervaringsprobleem hebt (het product levert niet de belofte die je hebt gedaan).

Noem maar op.

Voor het geval dat jij behoort tot de ondernemers die ook meer klanten willen vinden heb ik een aantal tips voor jou, of eigenlijk vragen.

Ik heb een aantal vragen op een rij gezet die ik mijn klanten in het Verdienverdubbelaars Programma ook stel.

>>>Je kunt hier de checklist 3 Manieren Om Meer Klanten Te Helpen Bij Jou Te Kopen downloaden.

Jezelf vragen blijven stellen is het allerbelangrijkste dat je in je bedrijf hebt te doen. Ik leerde dat op de MBA in 2007: Never Stop Asking Questions!

Je moet natuurlijk wel weten wat voor soort vragen dat zijn. Ik zie vaak dat de vragen die ondernemers zich stellen niet diep genoeg gaan.

Als je hard werkt heb je daar vaak ook geen tijd voor. Je jakkert door en de tijd vliegt voorbij en voor je het weet komen ineens de krokussen uit.

En ben je dan verder dan je van plan was terwijl je zo hard werkt?

Als jij meer klanten wilt aantrekken zijn namelijk het stellen van strategische vragen van belang. Een voorbeeld hiervan is:

-Wat ga je minder doen in jouw bedrijf om meer te gaan verdienen?
-Wat ga je meer doen in jouw bedrijf om meer te gaan verdienen?
-Wat ga je elimineren in jouw bedrijf om meer te gaan verdienen?
-Wat ga je nieuw toevoegen in jouw bedrijf om meer te gaan verdienen?

Wil je nog meer input van vragen die ik mijn klanten bij Verdienverdubbelaars stel waardoor zij meer inzicht krijgen en meer gaan verdienen?

Download hier de checklist 3 Manieren Om Meer Klanten Te Helpen Bij Jou Te Kopen

En ben jij de ondernemer die hongerig is naar meer?

Morgen 21 februari om 20:30 uur geef ik de gratis Live Business Masterclass over
de 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel.

>>> Geef je hier op.

Wat ga je leren?

-De 7 BOUWSTENEN die leiden naar jouw IDEALE VERDIENMODEL
-Hoe jij het ontwerp van jouw bedrijf aanpast tot MARKETING MACHINE
-De 4 SUCCESFACTOREN voor een WINSTGEVEND BEDRIJF
-Hoe jij een CONSTANTE STROOM AAN KLANTEN krijgt
-Wat je kunt doen om de voor jouw PERFECTE LIFESTYLE en VRIJHEID in je bedrijf te creeren
-Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan.

Daarnaast ontvang je inzicht in welke strategische vragen te stellen, focus te hebben op de groei van jouw bedrijf en het neerzetten van de lifestyle waar je naar verlangt.

In 2017 wil jij echt jouw bedrijf ombuigen tot een volwassen bedrijf en de waarde helder maken die jij jouw klanten biedt.

Ik spreek je graag dinsdag 21 februari om 20:30 uur.

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Mocht jij anders ondernemers die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen, mail ze dan deze link.

Valentijnsdag…the day after….Start Verdienverdubbelaars!

On 15 februari 2017

Liefde betekent veel in mijn leven. Ik heb mijn liefde al op de middelbare school ontmoet. We zijn 31,5 jaar samen.

Liefde start uiteindelijk met liefde voor jezelf. Met echt geloven in jouw waarde. Met name vrouwelijke ondernemers hebben daar wat meer moeite mee.

Jij hebt unieke inzichten, kennis, ervaringen en gaven. Niemand kan zo naar het leven kijken als jij. Niemand heeft exact hetzelfde ervaren.

Vraag jezelf af: Wat doe jij anders dan anderen in jouw vakgebied?

En…hoe heb jij Valentijnsdag beleefd? Heb jij er wel iets mee?

Iedere dag is Valentijnsdag nietwaar?

Liefde wil je vasthouden, koesteren en laten groeien tot iets dat groter is dan jijzelf. Je kunt dronken worden van de liefde, maar je wilt er geen kater aan overhouden.

Zo is het ook met de liefde voor jouw bedrijf. Je bedrijf zou niet je hart mogen breken of je een kater mogen opleveren.

Terwijl jij zo aan je bedrijf bouwt komt er veel op je af. De uitdagingen vliegen je om de oren.

Vanuit de liefde voor je bedrijf put je de kracht om maar door en door te gaan. Helemaal op jouw manier.

Ik hou niet zo van routine, en jij vast ook niet. Je wilt iets groots neerzetten. Het bubbelt in je hoofd. Je ziet al de contouren voor je.

Maar waar ga je nou mee beginnen? Hoe krijg je het voor elkaar dat jij jouw bedrijf met alle liefde kan omarmen omdat het stroomt?

Liefde heeft te maken met connectie. Als je een goedlopend bedrijf wilt, heb je connectie te maken met het brein van je klant, maar zeker ook met het hart.

Echt in zijn of haar taal de klant stap voor stap meenemen in de wereld waar jij hem of haar naartoe wilt leiden. Dit is een wereld waar jij al jouw kennis, gaven en talenten kwijt kunt en jouw klant de grootste waarde ontvangt.

Daar is zelfliefde voor nodig en het leren van het vak marketing. Ik heb het vele ondernemers al geleerd. Sommigen maken ondertussen ook op internationaal vlak enorme sprongen.

En ik heb een klant die nu richting de 1.000.000 euro gaat. Het is allemaal mogelijk, maar altijd vanuit jouw voorwaarden. Het moet kloppen.

 

‘’Via het programma leerde ik meer focus te krijgen, kreeg ik zicht op hoe ik geld kan verdienen met mijn droom en hoe je kunt groeien door te werken aan je bedrijf. Het programma is zeer geschikt voor ondernemers die twijfelen over hoe ze geld kunnen verdienen met hun droom.’’Irene van Gent, oprichtster van Dream your life, live your dream (bekend van boek: Geluk in 8 koppen thee)

 

 

De droom van Irene kwam uit. Zou jij dat ook willen?

Op 6 maart start het nr. 1 Business Programma Verdienverdubbelaars.

Het is uniek in Nederland. Het leidt jou naar daadwerkelijke implementatie van al jouw ideeën. Het brengt je zelfs verder dan dat je ooit had kunnen dromen.

“Petra denkt out of the box met je mee en laat je groter denken dan waartoe je oorspronkelijk geneigd zou zijn.’’ – Jacqueline Bakker, eigenaar HR support bedrijf

 

 

 

 

 

De Verdienverdubbelaar deelnemer is creatief, weet dat hij of zij veel meer uit zijn of haar bedrijf kan halen en durft en wil anders zijn dan de rest. De concurrentie krijgt het nakijken.

Ze zijn of worden de pionier in hun vak via de business ideeën en inzichten die in het programma worden aangereikt.

Ze snappen dat je een bedrijf op- en uitbouwt vanuit strategie en innovatie als je echt het verschil wil maken.

Het zijn ondernemers die goed voor zichzelf en de maatschappij willen zorgen en daarom willen groeien naar een grote omzet.

Ze willen echt de fijne kneepjes van het ondernemerschap en marketing in hun bedrijf halen en enorm veel professionaliteit uitstralen.

Ze gaan niet naar de bakker om groenten te halen of naar de visboer om brood te kopen. Ze gaan dus ook niet ergens marketing en business leren bouwen bij iemand die hier geen gedegen commerciële achtergrond in heeft in het bedrijfsleven.

Bij Verdienverdubbelaars ontvang je 6 Modules met ieder 3 lessen (18 video’s). Ze zitten slim en didactisch in elkaar. Alle puzzelstukken in jouw bedrijf vallen in elkaar en versterken elkaar.

In 2011 ontwikkelde ik het marketingvak Business Model Innovator bij de Hogeschool Rotterdam. Ik weet hoe de verschillende leerstijlen zijn en breng jou daarmee naar een hogere en slimmere manier van denken. Dit geeft je een enorme voorsprong in de markt en maakt jou onderscheidend.

In 6 Modules (18 lessen) leer ik jou:
• Snel en helder over te brengen wat jij waard bent terwijl jij dicht bij jezelf blijft.
• Focus te krijgen zodat jij de juiste prioriteiten stelt voor de groei van jouw bedrijf.
• Met minder moeite meer te verdienen in minder tijd.
• Strategisch de juiste en beste keuzes te maken om met de kennis, gaven en talenten die jij al hebt een winstgevend bedrijf te bouwen.

Het resultaat is dat jouw bedrijf werkt als een geoliede marketingmachine: Met meer focus en gemak in een constante stroom de juiste klanten aantrekken.

Tegen de tijd dat jij Verdienverdubbelaars hebt afgerond word je niet meer afgeleid door losse tactische eindjes. Jij bent in staat alle puzzelstukken en onderdelen van jouw bedrijf strategisch met elkaar te verbinden, zodat jij meer van de juiste klanten aantrekt, gemakkelijker en meer integer jouw aanbod verkoopt en weet jij wat jij te doen hebt om jouw Next Level te bereiken.

Verdienverdubbelaars heeft 3 levels:
1) Basis
– Je ontvangt alle modules en bonussen

2) Meest populaire keuze
– Je ontvangt alle modules en bonussen
– 9 maanden begeleiding via de superpopulaire Mastermind calls
– Facebook Groep ondersteuning

3) VIP-only (max. 8 personen => nog plaats voor 6 personen)
– Je ontvangt alle modules en bonussen
– 12 maanden begeleiding via de superpopulaire Mastermind calls
– Facebook Groep ondersteuning
– 4x 1 op 1 calls
– 3 Live VIP-dagen
– Toegang tot mijn zakelijke email
– Whatsapp Groep

Bonussen? Welke dan?

– Sales Met Compassie Systeem => leer integer en op jouw manier omgaan met verkoop en trek goedbetalende klanten aan.
– Speedy Smart Business Strategie => Zonder website of emaillijst op authentieke en bijzondere manier klanten krijgen en bouw hiermee een 6-cijferige business op.
– Masterclasses => Facebook Advertising, Verdienmodellen
– Business Spirit Academy met ebooks, checklists, templates en nog veel meer

Ik werk met kleine groepen. Aandacht en resultaat zijn belangrijke waarden voor mij.

Als jij je vandaag inschrijft (tot 23:59 uur) voor Verdienverdubbelaars (ongeacht het level) ontvang jij een live dagdeel 1 op 1 met mij als bonus.

N.B.: De wachttijd om 1 op 1 met mij te werken is tegenwoordig 2 maanden. Je begrijpt, dit is een zeer bijzondere bonus.

>>> Je kunt je hier aanmelden.

Waarschuwing: Aanmelding kan leiden tot het uitkomen van grote dromen!

Afgelopen vrijdag sprak ik mijn klant Malti Poetai, een zeer bijzondere transformatiecoach.

1) Ze vraagt 1000,- meer voor dezelfde dienst die ze al had
2) Ze is groepsprogramma’s gestart
3) Ze gaat ook online programma’s inzetten
4) Ze gaat internationaal en wellicht emigreren naar Dubai

”Voordat ik met het programma van start ging was ik nauwelijks op de hoogte hoe marketing zich in deze tijd afspeelt. Na het programma heb de waarde van mijn dienst verhoogd en nieuwe klanten op deze waarde binnen kunnen krijgen.”Malti Poetai, bedenkster Pattern Release Program en oprichtster PARELprogram training & coaching.

 

 

 

Ik wens je heel veel liefde toe en zoals gebruikelijk…

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Ondernemen doe je niet alleen, maar met elkaar en met de besten uit de markt. Verdienverdubbelaars maakt dit mogelijk.

Pages:«1234567...41»