Mijn eerste baan was in de sales…ik vond het verschrikkelijk!

On 13 april 2017

Op 16 april ben ik jarig en daarom ga ik jou trakteren. Jij kunt Euro 100,- besparen op mijn online programma Super Sales Spirit In 5 Stappen.

Wil jij graag in 2017 fris en vrolijk de lente in? Dan is april een mooie maand om daar mee te beginnen.
Sales is het hart van jouw bedrijf. Niets levert zo snel meer omzet op als sales.

En sales kan op heel veel manieren….en met name Op Jouw Manier!

Niet lang na mijn universitaire studie kwam ik in het bedrijfsleven terecht. Mijn eerste baan was…in de sales!

Ik werkte in de transportwereld en moest daar koud bellen. Dat ik dat ooit een jaar heb volgehouden…

Ik vond het verschrikkelijk!

Gelukkig kan sales ook heel anders. Weet je, ik geloof niet eens in verkoop.

Wat ik wel geloof is dat jouw klanten bij jouw kopen omdat ze connectie maken met hun hartverlangens.

Die hartverlangens van jouw klanten verwerk je in jouw gesprek, op jouw website, op jouw salespagina en…in jouw emails.

Stel je eens voor dat je een email aan jouw lijst zou sturen met de kennis dat ieder persoon reageert door jouw aanbod te kopen.

Stel je eens voor dat jij zulke emails schrijft waardoor de mensen op jouw lijst niet kunnen wachten om bij jouw te kopen.

Stel je eens voor dat jij het ultieme zelfvertrouwen hebt dat jij kan verkopen wanneer jij maar wilt puur door te laten zien hoe jij hen kan helpen in plaats van te pushen.

Klinkt dit als een droom? Nee, dat is het niet.

Het is een sales systeem.

…en het is precies dat wat Super Sales Spirit jou in 5 modules gaat brengen. En niet alleen met video, maar ook met oefeningen op werksheets.

Ik weet dat een van jouw grootste uitdagingen zit in het connecten met meer van de juiste mensen en hen tot klant te maken – sales.

Ik heb sales – zoals je hebt kunnen lezen – op een harde manier moeten leren.

Misschien weet je dit nog niet maar ik heb van origine talen gestudeerd. Ik hield mij bezig met literatuur en poëzie. Ik was echt niet bezig met commerciële zaken.

Maar ik kwam in het bedrijfsleven terecht en ben nu 8 jaar ondernemer. Ik heb mijn 10.000 uur gestopt in leren hoe sales werkt…offline en online. En nog steeds blijf ik leren om mijn verkoopvaardigheden te verbeteren.

Ik heb het tot mijn missie gemaakt om uit te zoeken waarom jij nou zo’n moeite hebt om jouw geweldige ideeën, talenten en gaven om te zetten naar:

1) iets dat mensen willen kopen
2) een campagne die ervoor zorgt dat je geld verdient met jouw aanbod

Daarom wil ik jou persoonlijk uitnodigen deel te nemen aan Super Sales Spirit in 5 Stappen. Als jij je uiterlijk 16 april aanmeldt ontvang je ook de uitnodiging voor de 2 gratis Mastermind Calls (18 mei en 7 juni 20:30) over Sales waarin jij mij alles kunt vragen over sales en het bouwen van een sterk bedrijf.

Bovendien ontvang je ook de checklist hoe jij via excellente emailmarketing integer en vanuit jouw verhaal jouw aanbod als grote waarde verkoopt.

In het online programma neem ik je mee naar mijn fel begeerde Sales Met Compassie Systeem. Klanten weten daarna winst te maken met hun bedrijf.

Ze leren de beste prijs voor hun waarde te vragen. Zo vraagt stemcoach Karin Michaëla Kolijn tegenwoordig Euro 2500,- voor een 1 op 1 dag.

Ik voelde mij moedeloos. Ik had al in twee businesscoaches geïnvesteerd, maar nog geen euro verdiend. Ik had al zoveel materiaal, maar had nog niet de sleutel om klanten binnen te halen.

Tijdens het programma heb ik een aantal klanten binnengehaald voor goede prijzen binnengehaald. Ik weet wat ik de komende maanden moet doen om sales te genereren.”

 

 

Klinkt dit goed? Zou jij dat ook willen?

Klik hier en meld je aan voor Super Sales Spirit voor slechts Euro 197,-

Ik spreek je tijdens de live Mastermind Calls!

XXX Petra

P.S. Ik weet dat meer verdienen in 2017 voor jouw topprioriteit heeft. Sales is de tactiek die jou het snelst NU het geld oplevert om te kunnen besteden aan de marketing van jouw product of dienst, of aan die leuke fotoshoot jij die altijd al hebt willen doen.

Het creëren van een integer, betrouwbaar en repliceerbaar salesproces dat jij op ieder moment snel, kostenefficiënt en consistent in kan zetten is goud waard.

Super Sales Spirit In 5 Stappen is perfect voor jou omdat:

• Jij weet dat een bewezen sales systeem ervoor zorgt dat jouw gaven, talenten en kennis bij meer van de juiste klanten terechtkomt
• Jij gelooft in wat jij verkoopt en zou graag anderen de waarde ervan willen laten inzien
• Jij bent er helemaal klaar voor om meer klanten, meer geld en meer impact te verkrijgen via integere sales systemen.
• Jij bent bereid in jouw bedrijf te investeren en vertrouwt erop dat jij daar het beste van maakt
• Jij voelt dat sales dat ding is dat jouw bedrijf en het leven van jouw klanten een totale transformatie gaat geven

Klik hier en ontvang Super Sales Spirit In 5 Stappen!

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Hier verklap ik iets belangrijks over sales…

On 13 april 2017

Het is echt niet dat 1 blog, 1 video, of 1 webinar jouw dienst of product verkoopt. Het gaat om de strategie van de conversatie met jouw markt.

Als je meer wilt verkopen, zonder voortdurend je verkoperig te voelen, is het aan jou de taak jouw content samen te ballen in een conversatie en dat te richten naar 1 geweldig idee (het hart van jouw pitch).

Als je wel eens eerder in een persoonlijk gesprek, aan de telefoon of Skype een aanbod hebt gedaan, kan je dit.

Want de meeste salesgesprekken zijn als volgt opgebouwd:

Je vraagt eerst naar de specifieke problemen of uitdagingen van de ander (of ze vertellen het jouw wel!)

Dan, geef je de verbinding aan tussen die problemen en jouw unieke oplossing.

Je voegt eventueel nog wat tips toe.

Daarna vraag je naar hun verlangens, doelen en behoeften. En dan vertel jij wat er wellicht nog meer voor ze mogelijk is.

Je zet je analyse daarna uit waarom ze hun doel niet hebben gehaald. En je geeft nog een paar tips om belemmerende overtuigingen om te buigen.

Uiteraard is op dat moment de ander bereid tot aankoop. Jij sluit de deal. Je hebt weer een klant!

En nu dit: de route van zo’n salesgesprek kan jij ook met jouw content maken.

Met 4 tot 5 blogposts ben je er al in plaats van die 30 minuten.

Wist je dat?

***

Ga vandaag eens de laatste paar salesgesprekken na die jij de afgelopen tijd hebt gedaan.

Ok, misschien doe jij (nog) niet aan salesgesprekken in jouw bedrijf. Denk dan eens even aan de emails die jij de laatste tijd hebt geschreven waarmee jij jouw aanbod deed. Of denk eens aan de gratis gesprekken die je hebt gedaan. Of denk eens aan hoe jij jouw kinderen hun bord laat leegeten.

Schrijf eens op wat er in elk van die gesprekken gebeurde:
• Potentiele probleem van de klant
• Potentiele doel van de klant
• Jouw expertise dat inzicht geeft op het probleem
• Voorbeeld van iemand die dat begeerde doel heeft behaald
• Jouw aanbod om het probleem van jouw klant op te lossen

Nou, op die manier zou je toch 4-5 blogs op kunnen zetten die dezelfde inhoud hebben als het salesgesprek?

Welke verhalen zou je dan vertellen? Welke analyse kan jij dan doen? Wat zou jij de ander willen leren of bewijzen?

Als je al die stukken informatie bij elkaar zet om er een salesgesprek van te maken, hoef je echt niet steeds te verkopen omdat je dan veel effectiever potentiele kopers leidt naar klant worden van jou.

Ze hebben dan alle informatie voorhanden die ze willen om met jou in zee te gaan. En blij dat ze dan zijn!

Het toffe is dat als je dit eenmaal op de rails hebt – en jouw salesdoel bereikt – jij dezelfde content steeds opnieuw kan gebruiken om het maximale resultaat te bereiken.

Die content moet natuurlijk wel top zijn. Je dient expertstatus uit te stralen. Dat is de eerste stap.

Speciaal voor ondernemers die graag met sales aan de slag willen, maar het op hun manier willen doen heb ik Super Sales Spirit in 5 Stappen Programma ontwikkeld.

Zet jezelf neer als de expert in jouw markt via integere salesgesprekken zodat jij de klanten krijgt die jouw waarde begrijpen.

Hou van jezelf

XXX Petra

P.S. Als jij je UITERLIJK op mijn verjaardag 16 april voor 23:59 uur opgeeft ontvang jij naast het online programma:

1. een uitnodiging voor de 2x gratis Sales Mastermind Calls op 18 mei en 7 juni om 20:30 (alles wordt ook opgenomen). Je kunt vooraf alle vragen die je wilt stellen over je bedrijf opsturen en ik ga jou helpen.

2. je ontvangt gratis de zeer waardevolle checklist hoe slimme en aantrekkelijke blogs te schrijven voor Succesvolle Off- en Online Lanceringen waar je veel klanten mee aantrekt.

Wacht niet te lang! Het is zo 16 april…

>>> Geef je hier op

[Bijzondere Aankondiging] 7 acties die je nu inzet en jou voor altijd van de salesangst af helpen

On 12 april 2017

We zitten midden in de transitie. Wist je dat?

Wat is dat de transitie vraag je je misschien af? De transitie is een structurele verandering.

Die verandering is structureel omdat er zoveel tegelijk op verschillende fronten aan het veranderen is.

Je ziet het op het gebied van de economie, de technologie, de wereldmachten en het milieu.

De transitie gaat over de balans tussen het vrouwelijke en het mannelijke, tussen wetenschap en spiritualiteit, tussen ratio en emotie en noem maar op. Het gaat over leren inzien dat we mens mogen zijn met al onze emoties.

Emoties zijn er om te doorleven, om ze aan te kijken en te begroeten. Ze zijn er niet, de negatieve althans, om eronder te lijden. Dat bepaal je zelf.

Zo ervaren veel ondernemers negatieve emoties als ze met sales aan de slag gaan. Het idee jezelf te moeten verkopen is te heftig.

Angst en afwijzing zijn de emoties die we niet willen aankijken of doorvoelen.

Ik geef je daarom 7 acties om stressvrij te verkopen zodat jij jouw waarde met anderen integer kan delen. Ik noem die acties De Zen Van Sales:

1. Verkoop bestaat helemaal niet.
Het gaat om het delen van jouw waarde en relevantie met de ander. Wat is jouw waarde en relevantie voor anderen in jouw leven?

2. Waar jij je op focust groeit.
Focus jij je op angst en afwijzing, dan krijg je meer angst en afwijzing. Focus op hoe jij je voelt als je je goed voelt.

Kun jij je een moment in je leven herinneren dat je je geweldig voelde? Vast wel. Denk aan dat gevoel, stop dat in jouw lijf als je het gesprek met je klant aan gaat.

3. Vraag jezelf af, waar staat jouw bedrijf voor?
Waar is het een vehikel voor? Gaat het nou om jou of wat jij op de wereld wilt zetten? Waar wil jij het verschil mee maken in deze wereld?

Dat zijn de vragen die je jezelf elke keer weer kunt stellen voordat jij je salesgesprek ingaat.

4. Vraag jezelf af ben jij gelukkig in je bedrijf?
Moet je veel moeite doen om aan klanten te komen? Doe jij de dingen die bij je passen? Wat is de bedoeling van jouw bedrijf?

5. Adem door angst heen.
Ga die angst eens doorvoelen. Je kunt nooit jouw leven optimaal en gelukkig leven zonder ook negatieve emoties te ervaren.

Je kunt je alleen vrij van angst voelen als je eerst weet hoe angst voelt en hier doorheen kan ademen.

Let dus op je ademhaling bij angst, blijf rustig ademen en focus je dan op een andere emotie die je wel prettig vindt. Ga dan door met je gesprek.

6. Adem door afwijzing heen.
Hier geldt hetzelfde als bij 3. Afwijzing is nooit persoonlijk bedoeld. Als jij gevoelig bent voor afwijzing, vraag jezelf dan af of je wel genoeg van jezelf houdt. Wat ben jij waard voor anderen?

Welke transformatie breng jij in het bedrijf of leven van anderen? Welke impact heeft jouw hulp voor anderen?

7. Welk leven wil jij leiden?
Heb je daar wel eens over nagedacht? Waar wil jij over 3 jaar staan? Wat verdien je? Wie is jouw klant? Hoe breng jij jouw dag door?

Hoe zou je je gedurende die dag willen voelen? En brengt de manier waarop je nu je bedrijf runt jou het leven waar je naar verlangt?

Hoe verkoop je zonder ‘verkoperig’ of ‘pushy’ over te komen? Hoe kom je naar je next level in sales? Welke stappen kun je nemen om stressvrij te verkopen zodat je een constante stroom van klanten krijgt?

Speciaal voor ondernemers die graag met sales aan de slag willen zonder dat ze verkoperig overkomen heb ik Super Sales Spirit in 5 Stappen Programma ontwikkeld.

En omdat ik op 16 april a.s. jarig ben ga ik iets supergaafs doen.

Ik bied jou een speciaal en exclusief aanbod om jouw salesproces soepeler en prettiger te laten verlopen. Niet pushen, maar connectie maken. Je bespaart daarbij € 100!!

Normaal gesproken heeft dit programma een veel hogere prijs.

Super Sales Spirit In 5 Stappen Programma bestaat uit:
1) 5 zeer indrukwekkende en diepgaande video’s hoe jij sales succesvol en integer inzet
2) Transcripties van de video’s zodat je het ook kan lezen i.p.v. alleen beluisteren
3) Werksheet per video/online module om wat je leert meteen in de praktijk te brengen

>>> IK HEB NOG EEN BONUS VOOR JE!

Als jij je UITERLIJK op mijn verjaardag 16 april voor 23:59 uur opgeeft ontvang jij naast het online programma:

1. 2x gratis Sales Mastermind Calls op 18 mei en 7 juni om 20:30 (alles wordt ook opgenomen). Stel alle vragen die je wilt over je bedrijf en ik ga jou helpen.

2. De zeer waardevolle checklist hoe jij slimme en aantrekkelijke blogs schrijft voor Succesvolle Off- en Online Lanceringen waar je op integere wijze veel klanten mee aantrekt.

Wacht niet te lang! Het is zo 16 april…

>>> Geef je hier op

Hou van jezelf

XXX Petra

P.S.: Ik help al meer dan 20 jaar bedrijven succesvol te worden. Om snel te groeien wat denk je dat het eerste was wat we deden? Sales!

We huurden salesmensen in zodat er snel geld binnenkwam om het op te zetten bedrijf te financieren.

Bakerpraatjes over dat je geen sales nodig zou hebben om je bedrijf te laten groeien is voor na?evelingen en ondernemers die blijven dromen i.p.v. hun droom uit te laten komen.

Hou jezelf niet langer voor de gek en kom in actie!

Wat een priester mij leerde over sales

On 4 april 2017

Zelfbewustzijn…dat is de sleutel om op een succesvolle en authentieke manier met sales aan de slag te gaan. Waar ik dit vandaan heb? Van een priester!

Ik las vorig jaar het boek Zelfbewustzijn van priester Anthony de Mello. Ik was plots wakker en snapte nog beter waarom zoveel ondernemers niet aan sales doen.

Ze laten veel geld liggen en worstelen dagelijks met hun gedachten en gevoelens.

‘’Wanneer ga ik nou eens eindelijk mijn droom neerzetten?’’ vragen ze zich af.

Bewustzijn, misschien beetje een vaag woord. Het betekent jezelf observeren. Jezelf in de gaten houden is belangrijk.

Veel ondernemers leven in de waan dat ze sales niet leuk vinden. Want stel je voor dat je jezelf identificeert met een salespersoon. Wat moeten anderen hier wel niet van denken nietwaar?

Ze identificeren zich met de autoverkoper of een andere slijmjurk. Hun visie, hun waarom…totaal vergeten!

Waarom zou sales niet aan je waarom gekoppeld kunnen zijn? Jij bent niet die autoverkoper of die slijmjurk. Jouw bedrijf ben jij ook niet.

Jouw bedrijf gaat helemaal niet over jou. Jouw bedrijf is een vehikel om zoveel meer neer te zetten dan jouzelf. Jij hebt een waarom en dat overstijgt jou als persoon.

Jezelf observeren is geen navelstaren. Wat is het dan wel?

Het betekent dat je alles in jezelf en om je heen zoveel mogelijk in de gaten houdt alsof het iemand anders overkomt. Dus wat jou overkomt vat je niet persoonlijk op.

De reden dat jij gebukt gaat onder afschuw over sales is omdat jij je identificeert met de afschuw die je hebt ten aanzien van opdringerige types. Jij wilt niet afgekeurd worden. Dat voelt persoonlijk voor jou.

Jij wilt aardig gevonden vonden. Goedkeuring van anderen vind je belangrijk.

En….denk jij nou echt dat succesvolle ondernemers behoefte hebben aan de goedkeuring van anderen?

Laat ik je wat geks vertellen: Jij BENT jouw gevoelens en gedachten helemaal niet. Jij hebt ze en die kun je observeren en weer loslaten.

Als je jezelf observeert ontwaak je.

Graag geef ik je een aantal fantastische tips om sales succesvol en integer in te zetten.

1. Kom achter het hartverlangen van jouw klant
Het is belangrijk dat je van tevoren weet waar je klanten naar verlangen. Daarvoor is het belangrijk dat je goed op een rijtje hebt wie jouw specifieke klant is, wat zijn de specifieke problemen waar hij/zij mee worstelt en naar welke resultaten verlangen ze. De resultaten waar ze naar verlangen zijn hun koopmotieven/koopcriteria. Ik noem het ook wel behoeften of hartverlangens.

Veel ondernemers en zelfstandigen maken de blunder dit niet goed op een rijtje te hebben en proberen van alles en nog wat te verkopen aan iedereen. Maar een product of dienst voor iedereen is een product of dienst voor niemand.

Koopmotieven die je op een rijtje moet hebben, hebben vaak te maken met een verlangen naar een hogere status, naar meer geld, een betere relatie, meer liefde, meer connectie met jezelf of anderen, meer zekerheid, meer avontuur en spanning, persoonlijk willen groeien of willen bijdragen aan betere wereld. Dat laatste zie je heel sterk terug in de reclames van de ASN Bank en de Triodos Bank. Ze maken volop gebruik van dat laatste koopmotief, zo onderscheiden zij zich.

2. De juiste mindset is: verkopen = helpen
Als je een salesgesprek ingaat, is het helemaal niet de bedoeling dat je denkt, ha ik ga iets verkopen. Dat werkt helemaal niet.

Vaak wordt mij gevraagd: Hoe pak je dat nou aan verkopen op een prettige en sympathieke manier zonder dat het slijmerig overkomt?

Dat lukt je beter als je beseft dat je niet zozeer met allerlei salestechnieken en sales skills aan de slag hoeft, maar dat het voor 80% gaat om de psychologie. Het gaat om de emotie in zo’n gesprek.

Hoe zit jij in zo’n gesprek? Dat is wat je je af moet vragen. Wat is jouw mindset daarbij oftewel wat zijn jouw gedachten daarbij? Het slim is om te verkopen vanuit je missie, je WHY. Je bedrijf is een vehikel waarmee je iets groters neerzet op deze wereld dan jijzelf.

3. Afwijzing is NOOIT persoonlijk bedoeld
Echt, je krenkt niemand met het doen van je aanbod. Sales is iets wat je voor iemand doet en niet wat je iemand aandoet. Afwijzing is nooit persoonlijk bedoeld. Denk: Some will, some won’t; So what? Next!

Kom in contact met je angst mbt afwijzing. Je zelfbeeld is perceptie en geen realiteit vol met belemmerende overtuigingen over jouzelf die je vaak tegenhouden meer te gaan verdienen bijvoorbeeld. Angst en twijfel houden je in je greep.

Ga je belemmerende overtuigingen zoals ik ben niet goed genoeg, ik vind salesgesprekken eng, ik vind het eng om een aanbod te doen te lijf. Ga ze vervangen door positieve uitspraken over jezelf, ga krachtige lichaamshoudingen aannemen of stop positieve beelden en/of geluiden voorafgaand aan gesprek in je op. Zoek uit wat voor jou werkt.

Op naar meer stressvrije salesgesprekken!

Hou van jezelf!

XXX Petra

3 belangrijke lessen voor businessgroei van het internetevent in San Diego

On 28 maart 2017

Ik zit helemaal niet meer in San Diego maar ben begin maart daar wel 3 dagen geweest. Het is een geweldige stad kan ik je vertellen.

Graag geef ik waarde door en vandaar dit bericht aan jou.

Ik geef je 3 belangrijke lessen mee om je bedrijf te laten groeien. Ik doe dit aan de hand van vragen die jij jezelf hebt te stellen.

Alleen door de vragen echt aan jezelf te stellen, kom jij tot inzicht. Je hebt helemaal niets aan tools, tips of tricks als je onderstaande vragen niet naar behoren kan beantwoorden. Die tools en andere tactieken gaan jou dan niet helpen.

Het event in San Diego was een internetevent, maar zeker niet alleen bedoeld voor online bedrijven. Juist offline bedrijven kunnen en moeten volop van profiteren van onderstaande lessen.

3 belangrijke lessen voor businessgroei:

1. Stel jezelf de vraag: Ik welke business zit ik nu eigenlijk echt?

Vaak denken we als ondernemer dat we een dienst of product verkopen. Maar dat is helemaal niet zo.

Wat denk jij dat Apple verkoopt? iPads? iPhone? iPod? Mac?

Welnee! Ze verkopen individualiteit en juist daarom is het zo populair. Ze laten mensen voelen dat ze helemaal zichzelf kunnen zijn en zelf kunnen bepalen wat ze wel en niet willen ervaren. Daarom was destijds de iPod zo’n groot succes.

Kijk maar naar het beeld hieronder en je ziet individualiteit.

Dus vraag jezelf nu af: ik welke business zit jij nu eigenlijk echt?

Een ander mooi voorbeeld is Zappos. Ze verkopen kleding en schoenen online. Niet zo heel spannend zou je denken. Maar de eigenaar Tony Shieh dacht hier anders over. Hij wilde zich onderscheiden en een succesvol bedrijf opbouwen.

Dus hij zorgde ervoor dat Zappos ging uitblinken in iets anders dan schoenen en kleding. Ze blinken uit in hun service.

En zo kwam Tony tot de uitspraak: ‘’Zappos is a servicecompany that happens to sell shoes.’’

Een hele andere kijk he? En het is die andere kijk die ervoor heeft gezorgd dat hij het bedrijf met heel veel winst aan Amazon heeft kunnen verkopen.

2. Stel jezelf de vraag: Naar welke wereld wil ik mijn klanten meenemen?

Als je op zoek bent naar meer klanten, en ja dat ben jij jezelf eerst af te vragen hoe zij zich (mogelijk) voelen voordat ze jouw dienst/product kopen en hoe dat gevoel daarna is. Beschrijf dat eens.

En bedenk dat jouw klanten niet jouw product of dienst kopen, maar het verhaal eromheen. Ze kopen het verhaal van wie zij willen worden. Wie wil jouw klant worden?

Hoe verander jij het verhaal van iemands leven? Oftewel: naar welke wereld neem jij jouw klanten mee?

3. Stel jezelf de vraag: Wat maakt mijn dienst/product anders?

Kijk, ik benoem nu wel product/dienst maar ik gaf al aan, daar gaat het helemaal niet om. Definieer nou eens jouw bedrijf vanuit de klanten die jij wilt bedienen en NIET vanuit jouw dienst of product. Wat waarderen ze?

Tijdens het event hoorde ik een verhaal over David Ogilvy. Hij was een van de beste reclamemensen aller tijden. Hij werd benaderd door autofabrikant Rolls Royce. Hij ging samen met een chauffeur een ritje maken om eens te ervaren hoe dat is in een Rolls Royce rijden.

Hij merkte op dat het lekker reed en dat het zo stil was, maar er was nog iets anders. Hij hoorde een zacht tikken van de elektrische klok. Dat was eigenlijk ook het hardste geluid bij die auto. Verder was er stilte.

Aha, dacht Ogilvy bij het bedenken van de Rolls Royce reclame…het tikken van de elektrische klok is het hardste geluid. Briljante positionering!!

En zo kwam hij tot de onderstaande advertentie:

En vraag jezelf nu af: Wat maakt jouw dienst/product anders?

Er was ook een klant van mij was op dit event. Hij is zijn online business aan het opzetten. Het is Ernst-Jan van Prowinst.

Het spannende is: hij heeft zijn baan opgezegd!!

Ik heb hem geїnterviewd over het event en over mijn programma Verdienverdubbelaars. Hij gaf aan dat dit programma hem zeker 2 jaar ploeteren en worstelen heeft bespaard. Wow!

Zie HIER het interview.

[Er was veel wind die dag, dus wel wat ruis.]

Bewaren

Pages:«1234567...41»