Gratis Verdienmodellen Masterclass

On 11 juli 2017

Wat zou je ervan vinden als je niet alleen goed verdient met wat je doet, maar dat het je ook voldoening en vervulling geeft?

Toen ik nog in loondienst was verdiende ik bakken met geld in de internationale corporate wereld. Werkte als internetmarketeer voor AOL Time Warner shopte bij Gucci in Londen.

Mijn geluk kon niet op….toch???

Eenmaal op de Marketing MBA opleiding leerde ik marketing veel prettiger en puurder in te zetten. Ik besloot de corporate wereld te verlaten.

Ik startte mijn bedrijf en schreef een aantal jaren voor de site Molblog (nu Marketingonline) over de transformatie binnen marketing. Ze werden gretig gelezen en je kan ze nog volop vinden als je Googlet op ‘marketingonline petra iuliano’.

Er waren in die tijd 2 boeken die een verpletterende indruk op mij maakten:

1) Firms of Endearment (Jagdish N. Sheth en Rajendra S. Sisodia)
2) The New Capitalist Manifest (Umair Haque)

Terwijl ik deze boeken las ging mijn kennis over verdienmodellen op tilt!

Ik vroeg mij af: hoe zou het zijn als je waarde biedt in deze wereld, daar geld mee verdient en het verschil kan maken door bij te dragen aan een betere wereld?

En daarnaast vroeg ik mij met name zelf af: Hoe kan ik bijdragen aan meer inkomsten voor ondernemers zodat ze het leven kunnen leven dat ze willen en geld overhouden om bij te dragen?

Ik wil ondernemers helpen dit geld te verdienen vanuit voldoening en vervulling. Geld is geen doel op zich, het is altijd een middel tot jouw grotere geluk en voldoending.

Dat middel leidt naar meer welzijn voor jou, het helpen van de dierbaren om je heen en anderen. Jouw impact vergroten. Hoe super zou dat zijn?

Ik startte met trainingen aan ondernemers om hun winst te verdubbelen via slimme verdienmodellen. Om nog meer waarde te bieden schreef ik het boek ”50 Verdienmodellen”.

Graag vertel ik je er donderdagochtend 13 juli om 10:00 uur meer over in de Gratis Business Masterclass ’15 Verdienmodel Geheimen Waarmee Jij Jouw Omzetplafond doorbreekt’.

Daarin ik geef megaveel waarde om het inkomen in 2017 te verdienen waar jij naar verlangt. Geen geploeter en gedoe, maar direct aan de slag met de informatie die ik deel.

Uiteraard bied ik je ruim de gelegenheid om live vragen aan mij te stellen.

Deze online training is niet voor ondernemers die hun bedrijf als de baan zien die ze aan zichzelf geven, maar voor ondernemers die business willen bouwen. Ben jij de ondernemer die zichzelf serieus neemt?

Je ontdekt de 15 Verdienmodel Geheimen Waarmee Jij Jouw Omzetplafond Doorbreekt.

Wat ik voor elkaar heb gekregen, dat kan jij ook. Echt waar!

Ontdek hoe jij jouw bedrijf laat groeien en doe mee met de gratis live training die ik donderdagochtend 13 juli om 10:00 uur geef.

In deze live training leer je:

– Wat ik klanten dag in dag leer om hun winst te VERDUBBELEN
– Welke keuzes je moet maken om grote IMPACT te hebben op de hoogte van jouw INKOMEN
– De belangrijkste beslissingen die je kunt nemen voor DUURZAME GROEI van je bedrijf
– Waarom je bijdraagt aan een betere wereld als je in MINDER TIJD MEER WILT VERDIENEN
– Wat je kunt doen om OVERVLOED en VRIJHEID in je bedrijf te creëren
– Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan

Als jij je bedrijf serieus neemt ben je erbij. Ik spreek je dan!

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Ken jij andere ondernemers die klaar zijn met ploeteren? Stuur deze mail door. Ze kunnen zich MET DEZE LINK aanmelden voor de gratis live Business Masterclass.

Heb je wel eens nagedacht over hoeveel jij waard bent?

On 5 juli 2017

Als je mij al een tijd volgt weet je dat wij van Iuliano Intelligent Marketing ondernemers helpen meer winst te maken door hun aanbod slim te integreren in een winstgevend businessmodel.

Ja logisch toch, meer geld verdienen is wat jij wilt met je bedrijf?

Objectief gezien is dat zo, maar de realiteit wijst anders uit.

Als het aankomt op laten groeien van een bedrijf – met name als je dit doen vanuit een fantastisch idee dat je hebt en dit de wereld in wil slingeren om het verschil wil maken, blijken veel ondernemers vast komen te zitten als het gaat om geld.

Als je vastzit rondom geld, heb je mogelijk een issue met de prijsstelling van je diensten en producten.

Als je de verkeerde prijzen kiest, geef je een verkeerde indruk van jouw bedrijf en dit brengt jou financiële zorgen.

Het werk dat ik doe, doe ik al flink wat jaren. Ik heb gemerkt dat het hebben van financiële zorgen een situatie is die vaak voorkomt. Misschien:

– Zou je wel mensen willen inhuren om jou te helpen, maar je kan het je niet veroorloven

– Zou je nieuwe technische software of applicaties willen kopen om je bedrijf gemakkelijker te runnen, maar je hebt geen idee hoe je die investering kunt verantwoorden

– Zou je jezelf meer salaris willen uitkeren zodat je een prettigere lifestyle hebt, maar ‘’de realiteit’’ van je bedrijf zit maar in de weg

Ik wil hier graag mee helpen!

De komende weken zal ik je een aantal mails sturen over prijsstelling (pricing) en het maken van winst. Er zitten ook oefeningen bij.

​​Deze oefeningen ontvangen ook mijn klanten in het Abundance Business Design programma.

Je zal hier aanzienlijk je prijsstrategie mee verbeteren en de groei van je bedrijf een boost geven. Hoe fijn is dat!!

Soms zullen de mails over cijfers gaan, soms over planning en soms over het verhaal dat jij over je bedrijf vertelt. Het heeft allemaal met de pricing van jouw diensten en producten te maken.

Deze mails gaan je veel opleveren. Als jij de betere prijzen van jouw diensten en producten met vertrouwen kan communiceren en daarmee de verbinding aangaat met de juiste klanten, dan kun je echt uit de financiële zorgen komen.

Je ziet dan weer het pad naar investeren in nieuwe technieken, inhuren van mensen en in jezelf naar voren komen. En dat zou wel eens heel snel kunnen gaan.

In mijn volgende mail zal ik je vertellen wat er gebeurde toen ik erachter kwam dat ik heel veel geld liet liggen toen ik nog als freelancer op de Hogeschool Rotterdam werkte waar ik een marketingvak ontwikkelde over businessmodellen en verdienmodellen.

Maar eerst:

Vraag jezelf eens af wat jij zou kunnen doen als jij je huidige winst zou verdubbelen? Wat zou je met dat geld doen?

Vul hier jouw antwoorden in.

Ja, je kan het gerust invullen. Ik lees alle antwoorden hoor 😉

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Als je meer ondernemers kent die deze zomer willen werken aan het verdubbelen van hun winst dan kan je dit blog naar ze sturen.

P.P.S: Vul hier jouw antwoorden in. Geef aan wat je zou doen met extra winst.​​

Hoe je een consistent en voorspelbaar hoog inkomen genereert

On 13 juni 2017

Wil jij een winstgevend bedrijf ontwerpen en zo van je vrijheid genieten? Maak van 2017 jouw groeispurt!

Ontdek tijdens mijn GRATIS LIVE BUSINESS MASTERCLASS De 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel

In mijn GRATIS LIVE MASTERCLASS op donderdagochtend 15 juni 10:00 uur ontdek je:

-Hoe jij jouw bedrijf ontwerpt tot MARKETINGMACHINE

-Slimme VERDIENMODELLEN waarmee jij lekker verdient

-De 4 SUCCESFACTOREN voor een winstgevend bedrijf

-Hoe jij CONSTANTE STROOM van klanten krijgt en een VOORSPELBAAR HOOG INKOMEN

-Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan

+++ Je ontvangt een gratis werkboek voor tijdens de live sessie.

Ik spreek je graag donderdag 15 juni om 10:00 uur.

=================================
Hoe je een consistent en voorspelbaar hoog inkomen genereert

Vaak ontvang ik vragen hierover. Graag deel ik 4 manieren voor het genereren
van een consistent en voorspelbaar hoog inkomen.

1) Creëer een voorspelbaar marketing systeem.

Consistent en voorspelbaar inkomen hoef je niet alleen te verkrijgen via het verdienmodel van het abonnement of een aanbod in termijnen doen.

Het kan simpelweg ook als je voor elke 1 Euro die jij uitgeeft aan marketing, jij 3 Euro aan omzet verdient.

Om dat voor elkaar te krijgen is een aanbod doen via een bewezen marketing en sales proces. En dan dat proces optimaliseren en accelereren door geld uit te geven aan advertising of andere marketingmiddelen.

Wat ik wel graag voor de duidelijkheid wil aangeven: je kan niet gaan automatiseren voordat je je marketingsysteem hebt neergezet.

Wordt heel veel fout gedaan door ondernemers die tactische losse flodders (zogenaamde Get Rich Quick formules) kopen en dan in hun bedrijf proberen te proppen zonder dat ze een systeem hebben.

Een consistent en voorspelbaar marketingsysteem is niet afhankelijk van automation.

Business automation is HOT momenteel, maar de populariteit ervan zorgt ervoor dat veel ondernemers vergeten dat ze een persoonlijk systeem nodig hebben, iets dat echt bij hen past, en dit eerst moeten testen.

Als je geen heldere manier hebt gevonden om 1 Euro te investeren om 3 Euro te verdienen, dan is jouw eerste stap zeker niet aan de slag gaan met Facebook Advertising.

Jouw eerste stap is een voorspelling doen van de stappen die jouw potentiele klanten hebben te nemen (en jij hebt ze hier doorheen te leiden) om bij te kopen — DAT is jouw systeem. Weet je niet waar te starten? Ik zeg altijd: werk achteruit.

Start met je aanbod en maak voor jezelf helder welke stap hier net voor komt en dan weer daarvoor etc.

En dan….TESTEN!!

Ga experimenteren. Kijk of je voorspelling werkt. Als dat niet zo is, ga zaken aanpassen (stapje voor stapje), totdat het wel werkt. Als je eenmaal jouw systeem doorhebt, dan ga je dit optimaliseren en accelereren zodat je totale controle krijgt over de consistentie en voorspelbaarheid van jouw inkomen.

2) Creeer een wachtlijst of interesselijst

Mocht je met lanceringen werken kan je een wachtlijst landingspagina aanmaken, een soort van ‘’Coming Soon’’ pagina.

Misschien niet meteen sexy qua idee, maar je hebt nu wel een manier gevonden om te communiceren over jouw aanbod en potentiele klanten in staat te stellen ‘’Ja’’ te zeggen. Het betekent dat je een lijst kan maken van een groeiende groep geinteresseerden waar jij jouw aanbod aan kan doen.

De consistentie en voorspelbaarheid komt dus voort uit de systematisering van de manier waarop je jouw potentiele klanten benadert. Hoe tof zou het dan zijn als je bijvoorbeeld kan gaan zeggen:”ik voeg 100 mensen aan mijn mailinglijst toe, en 10 daarvan gaan kopen.”

3) Maak je programma’s en trajecten langer en biedt termijnbetalingen aan.

Vanwege het gebrek aan zelfvertrouwen bieden veel startende ondernemers hun klanten korte trajecten of programma’s aan. Je weet niet goed welke prijzen je kan vragen voor een langer traject.

En je weet niet zeker of jouw klant wel zo lang met jou in zee wil gaan. Je hebt eigenlijk al geen idee wat je nou in 2 maanden met die klant moet doen, laat staan in 6 maanden.

Maar echt, langere programma’s en trajecten zijn goede tools om een voorspelbaar inkomen te creeren. Als je langere (en dus duurdere) trajecten aanbiedt, hoef je niet perse heel veel klanten binnen te halen. En via de termijnbetalingen ben je verzekerd van maandelijkse inkomsten.

Als je coachingpakketten aanbiedt overweeg dan eens een 6 of 12 maanden traject aan te bieden in plaats van een 8 weken programma.

Als je consulten aanbiedt, geef dan van tevoren aan dat je pakketten hebt voor verschillende fasen: Fase A is 1 maand, fase B is 3 maanden en Fase C is 12 maanden etc.

Als je (online) programma’s aanbiedt hou dan de lengte van je aantal modules hetzelfde en voeg extra coaching of training toe als bonus en biedt een betalingstermijn aan.

N.B.: ik weet uit ervaring dat het aanbieden van betalingstermijnen zo hun uitdagingen kennen. Maar het voordeel is een voorspelbaar inkomen.

4) Biedt een abonnementsservice aan

Ja duhhhh…denk je nu. Maar wacht even. Best interessant dit.

Je kan een abonnement aanbieden voor een onderhoudspakket, een lidmaatschap, coaching die je wilt laten doorlopen na afloop van een programma etc.

Gewoon lekker creatief zijn.

Er is vast ook een manier voor jou om een abonnement/lidmaatschap als verdienmodel toe te voegen aan je bedrijf. Ok, misschien heb je er geen zin in…maar dat is een ander verhaal!

Als je het nog niet geprobeerd hebt, kan je ook niet meteen roepen dat het niets voor jouw bedrijf is.

Wellicht dat jij nog meer manieren kent om een consistent en voorspelbaar inkomen te genereren. Zou tof zijn als je dit laat weten en zet je comment onder dit blog.

En als je vragen hebt, kun je direct in mijn agenda een afspraak plannen.

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Mocht jij anders ondernemers die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen, mail ze dan deze link.

Wat is dat toch met die ‘mindset’?

On 11 juni 2017

Als je succesvolle ondernemers met elkaar hoort praten hebben ze het o.a. over mindset.

Ze zeggen dingen als:

‘’Alles is mindset.’’
‘’Toen ik mijn mindset veranderde, veranderde heel veel voor mij.’’
‘’Wat zijn de grootste mindset veranderingen die jij hebt gemaakt toen je bedrijf ging groeien?’’

Deze dingen zeggen ze niet zomaar. Ik weet hoe belangrijk het is om de juiste groeimindset te hebben.

Maar ik weet ook dat het woord mindset ondertussen gezien wordt als een soort containerbegrip.

(En ik snap dat de mensen die dat vinden in feite een mindset issue hebben).

Wat ik nou zo fascinerend vind, is dat veel ondernemers het idee hebben dat je mindset veranderen iets is waar je aan hebt te werken. Een proces waar je doorheen hebt te gaan; iets waar je tijd aan hebt te besteden of een intentie op hebt te zetten om dat voor elkaar te krijgen.

Ik zie dat toch anders:

Jouw mindset is simpelweg de verzameling van besluiten die je al hebt genomen.

En dan volgt deze belangrijke conclusie:

Dus je mindset veranderen gaat over het nemen van andere besluiten.

Je hoeft echt op een of andere epische reis te gaan om jezelf te gaan ontdekken om je mindset te veranderen.
Jij hebt gewoonweg andere besluiten te nemen.

Dat betekent dat je de besluiten hebt te nemen op basis van de ondernemer die jij wilt zijn. Jij wordt op dit moment de ondernemer die jij wilt zijn.

Dus je gaat niet ‘’er naartoe werken’’….je gaat ook niet ‘’net doen alsof’’….je gaat ook niet ‘’stapje voor stapje ernaar toe’’.

Jouw mindset is de verzameling van besluiten die jij hebt genomen, dus om je mindset te veranderen besluit je dit gewoonweg te doen.

Dit is een van de belangrijkste lessen die ik in mijn ondernemerschap heb geleerd. Het bedrijf dat ik vandaag de dag heb is omdat ik besloot dat soort bedrijf te hebben.

Ik gedroeg mij als de business die ik wilde. Ik nam de besluiten als het bedrijf dat ik voor ogen had.

Omdat ik dit proces zelf heb doorlopen, zie ik veel ondernemers verkeerde besluiten nemen.

De ondernemers die langzaam gaan of niet doorbreken, zeggen vaak:’’ik ben er nog niet klaar voor.’’

Zo heb ik vaak zelf gedacht. Laat ik daar helder en eerlijk over zijn.

Ik was die persoon die zei: ‘’Ik ben er nog niet klaar voor.’’

Ik was die persoon die zei: ‘’Ik ga dat doen….maar ik moet eerst nog andere zaken op orde brengen en dan kom ik er wel aan toe.’’

Ik was de persoon die zei:’’Als ik er klaar voor ben, ga ik het doen.’’

De waarheid is echter, we zijn er altijd klaar voor.

We moeten gewoonweg besluiten er klaar voor te zijn. Ik moest besluiten er klaar voor te zijn.

Mijn klant Loeke Braam was er ook klaar voor. Zij nam daarin een moedig besluit. Ophouden met wat ze deed en het roer omgooien.

Ze liep over van de klanten, maar die klanten pasten niet meer bij wie zij wilde zijn. Zij wilde haar bedrijf anders ontwerpen en vormgeven.

Vormgeven naar de combinatie van oude en nieuwe Wijsheden: Wisdom Coaching.

Zij nam het besluit en de VIP-klanten stromen nu bij haar binnen.

Ik hielp haar daarbij. Bekijk hier haar verhaal.

Wil jij een winstgevend bedrijf ontwerpen en zo van je vrijheid genieten? Maak van 2017 jouw groeispurt!

Ontdek tijdens mijn GRATIS LIVE BUSINESS MASTERCLASS De 5 Slimste Stappen Naar Jouw Winstgevende Businessmodel

In mijn GRATIS LIVE BUSINESS MASTERCLASS op donderdagochtend 15 juni 10:00 uur ontdek je:

-Hoe jij jouw bedrijf ontwerpt tot MARKETINGMACHINE
-Slimme VERDIENMODELLEN waarmee jij lekker verdient
-De 4 SUCCESFACTOREN voor een winstgevend bedrijf
-Hoe jij CONSTANTE STROOM van klanten krijgt en een VOORSPELBAAR HOOG INKOMEN
-Hoe jij op korte termijn naar jouw NEXT LEVEL kan gaan

++++ Je ontvangt het gratis werkboek voor tijdens de business masterclass.

Ik spreek je graag donderdag 15 juni om 10:00 uur.

Hou van jezelf!

XXX Petra

P.S.: Mocht jij anders ondernemers die ook graag hun bedrijf (verder) van de grond willen laten komen, mail ze dan deze link.

Wat maakt het verschil tussen worstelen en groeien met je bedrijf?

On 5 juni 2017

Als je net met je bedrijf begint is er niets belangrijker dan die pot met goud te vinden aan het einde van de regenboog. Dit betekent de perfecte aansluiting van jouw dienst/product vinden met de markt.

Dat is in feite het eerste dat je hebt te doen mocht je omzet onder de Euro 50.000 zitten.

Je hebt geen bedrijf zonder dat jouw dienst/product ervoor kan zorgen dat het een businessmodel heeft dat betalende klanten voortbrengt.

Die perfecte aansluiting gaat over de behoefte aan jouw product. Het moet aanslaan. Je kunt altijd een prototype maken van je dienst of product en dat gaan testen. Als het niet werkt, pas je het aan.

Maar niet iedere ondernemer test die behoefte. Ze hebben een website (denken dat dat het eerste is dat ze moeten doen) en zetten daar diensten of producten op. Nou, laat die klant nou maar komen.

Als je merkt dat je prototype aanslaat dan ga je er daarna van alles aan doen om er meer van te verkopen.

Gelukkig kun je die perfecte aansluiting op de markt en het plan van de groei die moet volgen zodanig ontwerpen zodat je je inkomen kan voorspellen.

Abundance Business Design is het programma waarmee ik klanten leer hun bedrijf zodanig te ontwerpen zodat ze de aansluiting met de markt vinden en hun inkomensplafond doorbreken.

Veel startende, maar ook ondernemers die al een paar jaar een bedrijf hebben, blijven hangen op een bepaald inkomen.

Dit komt omdat…

1) Jij hebt nog niet de perfecte Product/Markt aansluiting gevonden

Je gaat van idee naar idee zonder veel aantrekkingskracht voor je dienst te krijgen. Je verdient wel wat, maar het houdt niet over. Je komt vast te zitten.

Jouw inkomen stagneert. Je werkt harder dan nodig is. En je hebt geen idee waar te beginnen om meer te verdienen.

In dit geval is de oplossing is het kiezen van 1 idee en je daar aan houden. Net zo lang tot dat je genoeg aanpassingen hebt gemaakt. En aanpassen betekent niet het wiel opnieuw uitvinden of weer iets nieuws bedenken.

2) Je hebt de perfecte Product/Markt aansluiting. Maar in plaats van je daarbij te houden en te leren hoe je je business hiermee laat groeien, ga je weer iets nieuws bedenken…

…en nog een keer…en nog een keer…en nog een keer.

Hier gaat je bedrijf kapot aan. In dit geval zit de oplossing in het identificeren van het winstgevende product dat je al hebt en je businessmodel herzien. Zodat je al je middelen in dat product gaat stoppen.

Je team heeft focus voor dat product, je maakt geld vrij voor dit product om daar je marketing voor te doen.

Behalve als jij je geheel op je gemak voelt met jouw bedrijf en jij exact weet hoe jij morgen meer gaat verdienen, is het wellicht zo dat jij in scenario 1 of 2 zit.

Wat veel startende ondernemers niet weten is dat het proces om je eerste paar duizend euro per maand te gaan verdienen, en een stabiel inkomen te krijgen, veel pittiger is dan als ondernemer te groeien van 10.000 naar 100.000 euro per maand.

Die startende ondernemers of ondernemers die al jaren worstelen slagen er niet in goed te verdienen omdat ze voortdurend van idee veranderen. In plaats daarvan hebben ze hun businessmodel aan te passen. En natuurlijk te focussen op een product dat aansluiting heeft met de markt.

Daarom geef ik je graag 3 stappen mee om je bedrijf in volle vaart te starten. Gisteren deelde ik het al via Facebook Live Video op mijn pagina.

Stap 1) Spendeer al je tijd en geld (als je onder de 50.000 euro zit) aan het vinden van aansluiting van je product met de markt.

Mocht je niet goed weten hoe je dit doet, heb je geld te investeren aan een opleiding waarbij je dat leert.

Stap 2) Daarnaast zorg je dat je zoveel mogelijk zichtbaar bent. Zorg dat jouw boodschap veelvuldig op allerlei manieren wordt gehoord.

Een business bestaat uit 3 zaken: 1) marketing – daarmee zorg je dat klanten jou gaan opmerken, 2) Sales – daarmee zorg je dat je jouw dienst verkoopt en 3) Afleveren van je dienst/product en je klant helpen.

Waar denk je dat de ondernemers die worstelen met meer geld verdienen het grootste deel van hun tijd aan besteden?

Yep, klanten helpen. Of ze zijn bezig met weer een nieuw ebook maken, een nieuw idee bedenken, een nieuw product ontwikkelen etc.

Heel leuk en belangrijk, maar zo verdien je geen geld.

Ja, ik weet dat je graag klanten wilt helpen en dat heb je ook te doen. Maar de meeste van jouw tijd moet gaan zitten in marketing en sales.

Met marketing bedoel ik niet je blog schrijven. Een blog werkt alleen maar als mensen het lezen. Dus wat ga jij doen zodat ze jouw blog gaan lezen? Dat is marketing!

Marketing is ook niet een podcast doen of dat je elke dag op Social Media zit.

Marketing is netwerken, webinars doen, Facebook Advertising, public speaks geven, kortom met zoveel mogelijk mensen van jouw doelgroep in contact komen. Naar buiten gaan!

Spendeer je tijd en geld zo vaak en zo snel mogelijk aan contacten leggen met jouw markt. Het probleem dat zo veel ondernemers te weinig verdienen zit hem in het feit dat ze te weinig manieren inzetten om contact te maken met hun markt.

Bedoeling is niet dat je zomaar wat gaat doen, maar echt een plan maakt hiervoor zodat je met al die activiteiten het inkomstenniveau bereikt dat je wilt hebben.

Stap 3) Marketing en sales

Hiermee bedoel ik stap 2 herhalen, zo vaak mogelijk. Ga met mensen in gesprek, zorg dat je voortdurend voor nieuwe groepen spreekt en bied jouw product aan.

Des te sneller je daarbij door de vele ‘nee’s’ fietst, des te sneller kom je bij de ja’s!

Wil jij ook nu echt door jouw inkomstenplafond breken? En zou je het plan in handen willen krijgen zodat jij jouw bedrijf ontwerpt naar wat jij wilt verdienen?

Kom in gesprek via het Gratis Succesgesprek. Boek hier jouw sessie!

Hou van jezelf!

XXX Petra

Pages:«1234567...43»